  • 261. Data: 2010-06-22 07:03:20
    Temat: Re: fotografia bezplatna
    Od: Tomasz <t...@w...delthis.pl>

    Dnia Fri, 18 Jun 2010 09:06:10 -0700 (PDT), d...@v...pl napisał(a):
    > Do Picassy wrzucam zdjęcie w oryginalnym rozmiarze , Picassa WRZUCA NA
    > SERWER zdjęcie w wielkości "monitorowej". tak trzy razy za małej do
    > wydruku na printerze .

    Jeśli używa się programu Picasa, to wysyłania zdjęcia do galerii Picasy, to
    można wybrać przesłanie przeskalowanego zdjęcia 640, 1024, 1600 lub
    zachować rozmiar oryginalny.
    Jeśli wrzuca się zdjęcie przez interfejs sieciowy, to zdjęcie zostaje
    wysłane bez zmian.

    Pułapka tkwi przy ściąganiu zdjęcia z Picasy, ponieważ do wyświetlania
    Picasa tworzy przeskalowaną kopię. Jeśli chcemy ściągnąć oryginalne zdjęcie
    przez przeglądarkę, należy użyć linku "Pobierz"/"Pobierz zdjęcie". Tylko
    wtedy Picasa serwuje oryginał.

    --
    Tomasz

  • 262. Data: 2010-06-30 12:32:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    adam wrote:
    > Użytkownik "Marek Wyszomirski" napisał

    > Jak "będzie chciał" ? Będzie MUSIAŁ.
    > Trzeba tylko wysoko zahaczyć temat.
    > Inaczej to nie ma sensu ; )

    ustalić opłaty za pokazywanie zdjecia, tak jak są opłaty za puszczenie
    muzyki.

    i jakiś zaiks który bedzie pobierał, albo wprowadzić podatek od odbitek
    doliczany do każdego m2 papieru fotograficznego oraz papiery do drukarek.

  • 263. Data: 2010-06-30 12:33:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > W poście <s...@d...media-lab.co
    m.pl>,
    > Sergiusz Rozanski nabazgrał:
    >
    > Ależ to proste. Przeciętny nastolatek dzisiaj gra w nową grę co
    > tydzień. Problem w tym, że ściąga zamiast kupować. Więc firma mogłaby
    > na takim przeciętnym polskim nastolatku zarobić z 600zł miesięcznie,
    > a nie zarobiła, więc jest stratna ;)

    no a jakby przyjać, że kupi 100 gier to mogła by nawet zarobić i 60 000:)

  • 264. Data: 2010-06-30 15:39:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek Dyjor" i0fdj0$dgg$...@n...onet.pl

    > no a jakby przyjać, że kupi 100 gier to mogła by nawet zarobić i 60 000:)

    A jak obliczyć straty Adobe -- ściągam (na dodatek po dzikim łączu,
    za darmo, jeśli nie liczyć czasu i zużycia notebooka) CS5, po czym
    korzystam z tego tak długo, aż będą miał kolejnego za free lub prawie
    za free -- poprzedniego kupiłem z książeczką, w której był na płycie. :)

    Dziś pisząc z parku białostockiego, korzystam z gościnności prywatnej osoby, :)
    miastowy HotSpot nie nadaje się do użytku...

    -=-

    Straty Adobe są proste do obliczenia -- gdy już będę miał pieniądze (gdy
    Kościół pozwoli na powrócenia do zarobkowej pracy na uczelni) będę mógł
    kupić Photoshopa -- i zapewne kupię, :) bo się do niego przyzwyczaiłem. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'