    From: mmaurycy <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: gaźnik keihin identyfikacja regulacja
    Date: Fri, 13 Mar 2009 14:56:34 +0100

    Witam,
    okazało się że moje moto ma więcej wspólnego z japonią niż z chinami (w ogóle to
    taiwan) jak sugerowali wcześniej niektórzy,
    oprócz oryginalnych kół D.I.D. Japan dla san yang gaźnik jest to keihin 27mm (silnik
    licencja Honda).
    Chciałbym wyregulować gaźnik bo mieszanka jest chyba za bogata i tu mam właśnie
    pytania do Was:
    1 jak zidentyfikować typ gaźnika wiem tylko że ma 27mm?
    2 jak się go reguluje(którymi śrubkami)?

    --
    pozdrawiam
    mmaurycy