  • 11. Data: 2015-04-08 21:17:50
    Temat: Re: gdzie montowac lepszą oponę?
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2015-04-08 o 08:22, Kuczu pisze:

    > FLSTC

    Hehe, tak przypuszczałem, że coś takiego zapodasz.
    BTW opis na polskiej stronie HD jest powalający. Za to rozmiarów opon
    nie ma.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 12. Data: 2015-04-08 21:46:08
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2015-04-08 o 21:17, Magic pisze:

    > Hehe, tak przypuszczałem, że coś takiego zapodasz.
    > BTW opis na polskiej stronie HD jest powalający. Za to rozmiarów opon
    > nie ma.

    Oczywiscie ze podaja rozmiar opon.

    Do niedawna rozmiar opon przod/tyl to bylo MT90 czyli 130/90R16. Od
    jakiegos czasu na tyl wkladaja 150. No ale Ty pytales o mlodsze niz 30
    lat wiec sie lapie. W ogole wszystkie FL do roku 1998 mialy przod/tyl
    MT90. Potem robili z MT90/MU90.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!