  • 1. Data: 2009-09-11 14:33:29
    Temat: gdzie transformatorki separujące ?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Zachęcony szybką pomocą w poprzednim poście mam następne pytanie :)

    Otóż, potrzebuję dostawcy (producenta, sklepu) mianiaturowych
    transformatorków separujących audio , tego typu jak są używane w diboxach
    estradowych - czyli, generalnie - pierwone uzwojenie pojedyncze, wtórne
    symetryczne (całość o przekładni 1:1 lub okolice).

    Ktoś wie coś w temacie ?

    pozdr.

  • 2. Data: 2009-09-11 15:11:03
    Temat: Re: gdzie transformatorki separujące ?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    w Farnellu :) też znalazłem transformatorki audio, no ale w miarę tanie
    (murata, w cenie poniżej 2E) są tylko niesymetryczne (bez odczepu),
    no chyba, żeby ostatecznie zastosować 2 szt :).

    Ale może ktoś w Polsce produkuje takie transformatorki do di-boxów własnie ?

  • 3. Data: 2009-09-11 16:32:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello sundayman,

    Friday, September 11, 2009, 4:33:29 PM, you wrote:

> [...]
    > estradowych - czyli, generalnie - pierwone uzwojenie pojedyncze, wtórne
    > symetryczne (całość o przekładni 1:1 lub okolice).

    Za komuny jedynym producentem była Fonia w Warszawie. Uprzedzając: to
    nie Studio Fonia - chodzi o dawny zakład produkujący i naprawiający
    profesjonalny sprzęt studyjny.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2009-09-11 20:25:33
    Od: "K.K." <e...@u...poczta.fm>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Za komuny jedynym producentem była Fonia w Warszawie. Uprzedzając: to
    > nie Studio Fonia - chodzi o dawny zakład produkujący i naprawiający
    > profesjonalny sprzęt studyjny.

    Później się to zwało CENRiT. Chyba jeszcze trwa proces likwidacji majątku
    firmowego, ale jak z możliwością wykupu czegokolwiek to nie mam pojęcia.

    --
    pozdr.
    K.K.

  • 5. Data: 2009-09-11 20:43:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello K.K.,

    Friday, September 11, 2009, 10:25:33 PM, you wrote:

    > Później się to zwało CENRiT. Chyba jeszcze trwa proces likwidacji
    > majątku firmowego, ale jak z możliwością wykupu czegokolwiek to nie
    > mam pojęcia.

    I komu to, kwa nać!, przeszkadzało?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2009-09-11 20:50:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 11 Sep 2009 22:43:00 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >I komu to, kwa nać!, przeszkadzało?

    A musialo przeszkadzac ?
    Brak zbytu, brak pomyslu i padli ..

    J.

  • 7. Data: 2009-09-14 06:01:37
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

> [...]
    > estradowych - czyli, generalnie - pierwone uzwojenie pojedyncze, wtórne
    > symetryczne (całość o przekładni 1:1 lub okolice).

    Nie za bardzo rozumiem po co wtórne symetryczne ?

  • 8. Data: 2009-09-14 14:59:38
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Nie za bardzo rozumiem po co wtórne symetryczne ?

    wyjście XLR (z izolacją galwaniczną)

  • 9. Data: 2009-09-15 11:05:32
    Od: "AC" <a...@p...onet.pl>

    czy chodziło o to?

    http://www.monacor.pl/catalogue.phtml?search_name=tr
    ansformator&szukanie=SZUKAJ&search_all=1&Page=10&Pag
    e=9
    pzdr AC