  • 1. Data: 2009-09-11 12:04:57
    Temat: gdzie można kupić wskaźniki wychyłowe ?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    No właśnie - potrzebne mi wskaźniki wychyłowe, do wskazywania poziomu
    syganłu audio :)
    Czyli ważne żeby na skali miały jakieś pasujące oznaczenie jednostek (dB,
    VU) a nie np. A :)
    Potrzebuję nowe ( nie z demontażu) - wielkość raczej nieduża, tak z 10 szt
    (ale może w przyszłości więcej, więc najlepiej jakieś nie jednorazowe
    źródło). Nachętniej podświetlane.

    Macie jakiś pomysł, gdzie takie archaizmy znaleźć ?

    pozdr.

  • 2. Data: 2009-09-11 13:35:46
    Temat: Re: gdzie można kupiae wskaźniki wychyłowe ?
    Od: Łukasz Góralczyk <l...@g...com>

    On Fri, 11 Sep 2009 14:04:57 +0200, sundayman wrote:
    > No właśnie - potrzebne mi wskaźniki wychyłowe, do wskazywania poziomu
    > syganłu audio :)

    pl.farnell.com -> w wyszukiwanie wpisz "vu meter". W Polskich sklepach,
    pobieżnie patrząc, nic nie znalazłem. Jeszcze inne rozwiązanie: przez
    EBay poszukać jakiegoś sklepu co sprzedaje "vu meter".

    P.S.
    Twój czytnik newsów nie wysyła informacji o kodowaniu znaków w poście,
    niektórzy mogą źle widzieć Twoje posty.

    --
    Łukasz.

  • 3. Data: 2009-09-11 14:08:34
    Temat: Re: gdzie można kupia wskaźniki wychyłowe ?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > pl.farnell.com -> w wyszukiwanie wpisz "vu meter". W Polskich sklepach,
    > pobieżnie patrząc, nic nie znalazłem. Jeszcze inne rozwiązanie: przez
    > EBay poszukać jakiegoś sklepu co sprzedaje "vu meter".

    Kurcze, patrzyłem wcześniej w Farnellu ale nie znalazłem :) Ok, te które
    mają chyba się nadadzą , dzięki serdeczne.

    > Twój czytnik newsów nie wysyła informacji o kodowaniu znaków w poście,
    > niektórzy mogą źle widzieć Twoje posty.

    Ok, dzieki za info, zobacze o co chodzi.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-09-11 15:02:45
    Temat: Re: gdzie można kupić wskaźniki wychyłowe ?
    Od: games <g...@g...home.pl>

    sundayman pisze:
> [...]
    > źródło). Nachętniej podświetlane.
    >
    > Macie jakiś pomysł, gdzie takie archaizmy znaleźć ?

    http://www.lumel.com.pl/

    Rozbierasz drukujesz sobie skale jaka chcesz i w czym chcesz zamieniasz
    zamiast tej ktora jest i juz.

  • 5. Data: 2009-09-11 15:07:45
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Rozbierasz drukujesz sobie skale jaka chcesz i w czym chcesz zamieniasz
    > zamiast tej ktora jest i juz.

    Mnie jednak chodziło bardziej zastosowania audio (chociaż nie high-end ;),
    więc te z Farnella są ok.

    Pozdr.

  • 6. Data: 2009-09-11 15:39:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "games" <g...@g...home.pl> napisał w wiadomości

    > http://www.lumel.com.pl/
    > Rozbierasz drukujesz sobie skale jaka chcesz i w czym chcesz
    > zamieniasz zamiast tej ktora jest i juz.

    A jak Lumel pojdzie z czasem, postepem i osiagnieciami i zamknie te
    produkcje ?
    Czas zajrzec do Farnella czy Elfy, lub przestawic sie na diody :-)

    J.

  • 7. Data: 2009-09-11 15:49:38
    Od: games <g...@g...home.pl>

    J.F. pisze:
> [...]
    > produkcje ?
    > Czas zajrzec do Farnella czy Elfy, lub przestawic sie na diody :-)

    Lumel to producent a Farnell i Elfa to pejsiate zydki co kupuja za
    grosze a sprzedaja drozej niz zboze byle gowno.

  • 8. Data: 2009-09-11 16:20:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Lumel to producent a Farnell i Elfa to pejsiate zydki co kupuja
    > za grosze a sprzedaja drozej niz zboze byle gowno.

    Nie mowie nie, tylko ze przez to zapewniaja jednak wieksza
    gwarancje ze towar nie zniknie.
    Poki bedzie na swiecie pewna ilosc zwolennikow wychylowych
    wskaznikow, to taka firma jak ta zapewni zbyt producentowi, a moze
    i zapasy na pare lat.
    Z Lumelem sprawa nie jest juz taka pewna, nie mowiac ze design
    troche nie z tej bajki.

    J.

    P.S. kto tu jest/byl pejsaty:
    http://www.premierfarnell.com/premier_farnell/profil
    e/History/

  • 9. Data: 2009-09-11 17:19:00
    Od: Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl>

> [...]
    > Z Lumelem sprawa nie jest juz taka pewna, nie mowiac ze design troche nie

    A to?
    http://www.monacor.pl/catalogue.phtml?Comp=0&Hier=9&
    MainKtg=28&Page=2

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.