eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy zachowanie się fair jest faktycznie na cenzurowanym? › Re: Czy zachowanie się fair jest faktycznie na cenzurowanym?
  • Data: 2022-07-11 15:28:21
    Temat: Re: Czy zachowanie się fair jest faktycznie na cenzurowanym?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-07-07 o 21:23, Kviat pisze:

    > Wyobraź sobie, że nie jesteś na bezludnej wyspie, więc nie musisz
    > nazywać po swojemu.

    Dlatego pisałem o zderzeniu.

    > Dziwne podejście... szkoda ci czasu na pomęczenie się i poszukanie jak
    > co się nazywa, a nie szkoda ci czasu na odpowiadanie na pytania nie na
    > temat? (bo będą nie na temat, skoro używasz swojego nazewnictwa...)

    Podejście wynika z nieświadomości, że źle ponazywałem jakieś rzeczy.
    Myślałem, że ponazywałem dobrze. Brak świadomości, że się czegoś nie wie
    prowadzi do tego, że nie zada się o to pytania.

    Myślałem, że słowo ryczałt między innymi oznacza, ze coś jest cały czas
    stałe. Skoro wpłaty do ZUS płaciłem stałe (zmiana kwot raz na rok) to
    uważałem, że jak nazwę to płaceniem ryczałtem to będzie jasne.

    Szczerze to pisząc to nawet nie kojarzyłem, że te kwoty, które co roku
    musiałem wyszukać na stronie ZUS to są jakieś % od czegoś. Dla mnie od
    lat były to po prostu kwoty do zsumowania aby ustalić wysokość przelewu
    do ZUS.

    P.G.