  • Data: 2021-01-27 16:39:30
    Temat: Re: Tak w temacie AED
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:601179bf$0$31286$6...@n...neostrad
    a.pl...
    >https://streamable.com/omcamm

    >Tym razem się udało. Kierowniczka była ogarnięta a nie pierdoliła, że
    >ona ma mieć AED na stanie a w zakresie jej obowiązków jest pilnowanie
    >żeby pociąg pojechał planowo i dbanie o pasażerów - a zdechlak nie

    A nie miala ? Co bys powiedzial, gdybys sie spoznil ... na rozprawe,
    czy na samolot :-)

    >zdążył do pociągu wsiąść, więc nie jej problem a nawet jakby chciała
    >to i tak nie może wydać!

    Zaraz zaraz ...
    -podstawiono jej paxa pod nos,
    -dbac o zycie pasazerow to ona dba symbolicznie - czyli mogla odejsc z
    posterunku, a zreszta oddalenia w zasadzie nie bylo.
    -caly czas mieli AED na oku, jak nie ona, to inny kierownik,
    -trudno mi dostrzec, co sie z tym AED stalo - z powrotem zabrali do
    pociagu ?
    -Ile trwala akcja? na tablicy stale 15:08, ale to chyba godzina
    odjazdu pociagu. Na oko kilka minut ...

    Pojedz na dworzec, podbiegnij do pociagu i popros o AED mowiac, ze tam
    w tunelu ktos nieprzytomny lezy ...

    >Całe szczęscie, że nikt w pociągu nie dostał NZK z wrażenia, bo by
    >przyjechały kulsonuy i ją ścigały, że sprzeniewierzyła defibrylator i
    >dla paxa nie starczyło;)

    No, jakby tak zostawila AED na peronie, a w pociagu ktos dostal zawalu
    ?

    J.