  • Data: 2024-03-26 06:20:58
    Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wygląda, że dotyczy odcinka do zębów, które też sugerują, że nalezy
    > ustąpić pierwszeństwo wjeżdząjącym na ten pas (siłą rzeczy) z lewej.

    Co genralnie przekreśla ideę pasa rozbiegowego.

    > Nakaz jazdy na wprost jest pewnie pomysłem, żeby ktoś nie skręcił sobie
    > na tych zębach w lewo i nie pojechał pod prąd.

    Ale skoro masz jechać prosto, a stzałki na twoim pasie są w prawo, t
    masz prawo nim dalej jechać i skręcić w prawo? Czy masz obowiązek
    jechaćprosto, czyli zmienić pas na środkowy i skręcić finalnie w lewo:P

    > Coś komuś nie wyszło :) 6 lat na refleksję, niby długo ale
    > najważniejsze, że jest efekt.

    Pierwotna organizacja pokazuje że znak A-7 nie służył w założeniu nikomu
    (za wyjątkiem jedni zawalonej śniegiem, żeby z łącznicy nie wywalić na
    główną twierdząc że ma się pierwszwństwo. "Zęby i trójkąt" na jezdni są
    po prostu bez sensu i nie powinny się tam znaleźć.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!