eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUsytuowanie znaków drogowych › Re: Usytuowanie znaków drogowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.83.142.196.21!
    not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Usytuowanie znaków drogowych
    Date: Thu, 11 Apr 2024 19:51:10 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <uv97ud$49n$4$Shrek@news.chmurka.net>
    References: <utp99t$cjli$1@dont-email.me> <uumckn$glg$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <uuminj$ift$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <uumkba$nik$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <uumlpe$ofv$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <uumo0c$qri$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <uumppi$sap$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <uuo8pe$6t7$2$Robert_W@news.chmurka.net>
    <uuqqk7$ig2$1$Shrek@news.chmurka.net> <6Z6QN.89781$au2.32692@fx12.ams1>
    <uuquln$kgn$1$Shrek@news.chmurka.net> <k98QN.89783$au2.53401@fx12.ams1>
    <uur4ng$kgn$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <Tl9QN.444480$7uxe.360734@fx09.ams1>
    <uurc5o$vmr$1$Shrek@news.chmurka.net> <XraRN.35948$Lw2.9811@fx11.ams1>
    <uv3nv2$4fm$4$Shrek@news.chmurka.net> <DSmRN.31210$T%2.25885@fx08.ams1>
    <uv53nv$hng$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <uv5e3o$nai$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    <uv68re$g8o$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <uv6bg8$i7h$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    <uv6dm7$kfb$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <uv6e5r$i7h$4$Robert_W@news.chmurka.net>
    <uv6g47$kfb$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <uv804j$i7j$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 11 Apr 2024 17:51:09 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Shrek";
    posting-host="83.142.196.21"; logging-data="4407";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:CZs7Lkf/YtFf7N5qoZp+p7ExZfQ=
    sha256:deLAePBzw+8Cfh5mqxeP5AsjN6+KzktpJpZcK+XsznE=
    sha1:k/sO0LCkMJS2feKVzEcaHlmhM6c=
    sha256:LgrOUfayRAqrqOygyh0Ny98LBBEy9x4L4SAsKuChye4=
    In-Reply-To: <uv804j$i7j$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:849772
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 11.04.2024 o 08:31, Robert Wańkowski pisze:

    >>>> Rozwiązaniem jest usunięcie niepotrzebnych znaków co nic nie wnoszą
    >>>> a robią zamieszanie.
    >>>>
    >
    > Ja bym optował, za zdefiniowaniem, że gdzieś tam kończy się skrzyżowanie.

    Można i należy określić jasno czym jest skrzyżowanie. Ale w sumie to nic
    nie daje - oznakowanie powinno być jasne i _intuicyjne_. Nakaz jazdy na
    wprost podczas gdy strzałki wskazują inaczej intuicyjny nie jest. Tym
    bardziej że w sumie jest tam do niczego nie potrzebny. Jak ktoś ma
    zawrócić tam to i tak zawróci bo żaden znak mu nie pomoże (i tak nikt na
    ten znak uwagi nie zwraca - przyznaj - zwracasz uwagę na nakaz jazdy na
    wprost na wlotach węzłów) albo równie dobrze może zawrócić bez
    rozbiegówki tylko naormalnie na jezdni. Pobieżenie popatrzyłem w
    niemczech i dają sobie radę.

    > A może tak jak Niemcy, nie zawracają za zjazdem, tak my powinniśmy
    > wiedzieć, że C-5 tyczy się zjazdu?

    Po co? Przecież tam nikt nie zawraca - niezależnie od znaku.

    > Może też mają dojrzałych uczestników ruchu drogowego. :)

    Może nie zakładają że absurdalne oznakowanie zapobiegnie absyrdalnym
    zachowaniom:P

    > A tak poważnie, to może mają w przepisach coś co to reguluje, bez
    > wspomagania się znakami pionowymi?

    To u nas też można. Nawet jak jest to nikt go nie zna, bo jest oczywiste
    że na węzłach się nie zawraca w ten sposób.

    --
    Shrek

    Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
    PS - i konfederację!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1