  • 1. Data: 2009-12-15 08:07:27
    Temat: guru
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Kazdy kto poważnie interesuje się fotografią, ma swojego guru.. lub co
    najmniej zna z nazwiska takiego fotografa,
    którego zdjecia podobają się i są takie jakie chciałby umieć robić:)
    Jakie są wasze "ideały"?

  • 2. Data: 2009-12-15 08:25:23
    Temat: Re: guru
    Od: syriusz <r...@s...pl>

    Kokos wrote:
    > Kazdy kto poważnie interesuje się fotografią, ma swojego guru..

    A może to być kolega z grupy? ;-)

    > lub co
    > najmniej zna z nazwiska takiego fotografa,

    Podpisuje się dość enigmatycznie, więc nie znam go z nazwiska... ;-)

    > którego zdjecia podobają się i są takie jakie chciałby umieć robić:)

    Jego zdjęć nie widziałem, ale mówi, że są wybitne, więc też chciałbym
    umieć takie robić... ;-D

    Pozdrawiam,
    syriusz

  • 3. Data: 2009-12-15 08:29:27
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Kokos:

    > Kazdy kto poważnie interesuje się fotografią, ma swojego guru.. lub co
    > najmniej zna z nazwiska takiego fotografa,
    > którego zdjecia podobają się i są takie jakie chciałby umieć robić:)
    > Jakie są wasze "ideały"?

    XXYY i JK

  • 4. Data: 2009-12-15 08:34:58
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kokos pisze:
    > Jakie są wasze "ideały"?

    Ideały nie istnieją jak nie istnieją święci. Każdy czasem pieprzy, każdy
    czasem fotograf sadzi knoty (albo nic nie sadzi, bo nic nie robi)
    Ideałem może być konkret - konkretne prace, cecha, sposób patrzenia,
    dążenie... a robienie z człowieka guru podchodzi pod religię.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 5. Data: 2009-12-15 08:45:08
    Od: "quent" <x...@x...com>

> [...]
    > Ideałem może być konkret - konkretne prace, cecha, sposób patrzenia,
    > dążenie... a robienie z człowieka guru podchodzi pod religię.

    Ale masz chyba jakiegos ulubionego fotografa. Nie musisz sie od razu do
    niego modlic ;-)
    Mnie np baaardzo pasuje to co robi V. Laforet.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2009-12-15 08:49:46
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    Użytkownik "Kokos" <k...@k...com> napisał w wiadomości
    > Kazdy kto poważnie

    Widziałem kiedyś dode w jakiejś gazecie (albo frytke) - takie zdjęcia kcem
    robić.

    Pozdrowienia

  • 7. Data: 2009-12-15 09:15:04
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Kokos napisał(a):
    > Kazdy kto powa?nie interesuje sie fotografi?, ma swojego guru.. lub co
    > najmniej zna z nazwiska takiego fotografa,
    > którego zdjecia podobaj? sie i s? takie jakie chcia?by umieae robiae:)
    > Jakie s? wasze "idea?y"?

    Ideały to złe określenie.
    Jeśli moim ideałem miałby być ktoś już istniejący, z dorobkiem, to
    właściwie po co miałbym mu dorównywać? Przecież ten dorobek już powstał.

    Moim celem jest ciągły rozwój i ciągłe odkrywanie nowych gurusów.
    Dzisiaj takich jak np Dakowicz i I'Anson.

    --
    Mirek

  • 8. Data: 2009-12-15 12:10:40
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 15 Dec 2009 09:07:27 +0100, Kokos napisał(a):

    > Kazdy kto poważnie interesuje się fotografią, ma swojego guru.. lub co
    > najmniej zna z nazwiska takiego fotografa,
    > którego zdjecia podobają się i są takie jakie chciałby umieć robić:)
    > Jakie są wasze "ideały"?

    Jak słyszę takie pytanie to od razu myślę o Blossfeldt-cie. Tylko że nigdy
    nie robiłem takich zdjęć jak on i nawet nie planuję... Ale i tak uważam
    że jest moim guru ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 9. Data: 2009-12-15 14:41:50
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

> [...]
    > najmniej zna z nazwiska takiego fotografa,
    > którego zdjecia podobają się i są takie jakie chciałby umieć robić:)

    tylko kilka osób spośród tylu na grupie ma jakiegoś "mistrza"?
    pewnie większość uważa że nie ma tkaich dobrych jak on sam:)

  • 10. Data: 2009-12-15 14:45:24
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Kokos pisze:
    > Kazdy kto poważnie interesuje się fotografią, ma swojego guru.. lub co
    > najmniej zna z nazwiska takiego fotografa,
    > którego zdjecia podobają się i są takie jakie chciałby umieć robić:)
    > Jakie są wasze "ideały"?

    Są fotografowie rzeczywistości i tacy co kreują fikcje. Poza nimi
    funkcjonuje Roger Ballen ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.