  • 1. Data: 2009-12-15 10:04:10
    Temat: Witold Dederko - Sztuka fotografowania
    Od: Czarek <4...@g...de>

    Właśnie ukazała się kolejna książka Witolda Dederki - Sztuka
    fotografowania. Od starej, z roku 1986 różni się przede wszystkim
    jakością (tamta, to właściwie broszura COMUK) oraz zawartością -
    zostały dodane notki informacyjne o kilkudziesięciu wymienionych w
    książce fotografach oraz 64 zdjęcia, prawie wszystkie autorstwa
    Witolda Dederki, w większości niepublikowane i nieznane.

    Czarek
    --
    http://fotosklepik.pl

  • 2. Data: 2009-12-15 10:28:39
    Temat: Re: Witold Dederko - Sztuka fotografowania
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

[...]

    *** a kogo to obchodzi?

    Fotek mi nieznanych sa miliardy w internecie i jakos daje rade z tym zyc.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Witold_Dederko

    Chwilunia...

    Przeciez Witold Dederko umarl 10 wrzesnia 1988.

    Jednak Czarek (jak ja nie lubie tego bubka) twierdzi, ze ukazala sie KOLEJNA
    jego ksiazka...

    What the fuck??

    What the FUCK??

    Czarek... mozesz to jakos sensownie wyjasnic?

    Polon

  • 3. Data: 2009-12-15 10:41:28
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Polon" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > What the fuck??
    > What the FUCK??
    > Czarek... mozesz to jakos sensownie wyjasnic?

    Sensowne wytlumaczenie to kasa, Misiu kasa ;)

  • 4. Data: 2009-12-15 11:39:07
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Witold_Dederko

    Fajny portret.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 5. Data: 2009-12-15 23:12:04
    Od: chomsky <m...@w...pl>

    On 15 Gru, 11:28, "Polon" <P...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > What the fuck??
    >
    > What the FUCK??
    >
    > Czarek... mozesz to jakos sensownie wyjasnic?

    Nie moge juz czytac Twoich glupich postow. Zamknij sie wreszcie.
    ch.

  • 6. Data: 2009-12-16 08:09:03
    Od: "Cris" <u...@n...pl>

    Użytkownik "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "chomsky" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    > IMO pytanie jest jak najbardziej zasadne. Albo to nowe wydanie starej
    > książki Dederki albo nowa książka innego autora na pewno to nie jest nowa
    > książka Witolda Dederki.

    Ludzie, nauczcie się czytać ze zrozumieniem!
    "Od starej, z roku 1986 różni się przede wszystkim jakością [...]"

    Przecież to oczywista oczywistość że to nowe wydanie starej książki? W czym
    jest problem?
    Beatlesów tez nowe płyty się ukazują, komuś to przeszkadza?
    Źle wam że ktoś chce zarobiac pieniądze? Nie kupujcie!
    I sami też róbcie na free!

    Cris

    P.S. sory za ostry ton, ale wkurza mnie jak niektórzy z obrzydzeniem
    wypowiadają słowo 'kasa'. schizofrenia.

  • 7. Data: 2009-12-16 08:49:10
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Cris napisał(a):
    > P.S. sory za ostry ton, ale wkurza mnie jak niektórzy z obrzydzeniem
    > wypowiadaj? s?owo 'kasa'. schizofrenia.

    Jak już, to hipokryzja. :-)

    --
    Mirek

  • 8. Data: 2009-12-16 08:51:27
    Od: "Cris" <u...@n...pl>

    Użytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisał w wiadomości

    > Jak już, to hipokryzja. :-)

    jedno nie wyklucza drugiego :)

  • 9. Data: 2009-12-16 08:57:25
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > P.S. sory za ostry ton, ale wkurza mnie jak niektórzy z obrzydzeniem

    Tam zaraz z obrzydzeniem, z podziwem raczej ;)

  • 10. Data: 2009-12-16 09:37:18
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > Ludzie, nauczcie się czytać ze zrozumieniem!
    > "Od starej, z roku 1986 różni się przede wszystkim jakością [...]"

    To Ty kolego nie rozumiesz co sie do Ciebie mowi.

    > Przecież to oczywista oczywistość że to nowe wydanie starej książki? W
    > czym jest problem?

    To jest oczywiste po moim poscie. Z tekstu Czarka jasno wynika, ze Dederko
    napisal kolejna ksiazke rozwijajac poprzednie wydanie o pare nowych rzeczy.
    A to jest klamstwem.

    > Beatlesów tez nowe płyty się ukazują, komuś to przeszkadza?

    Ale wtedy jest powiedziane, ze to sa stare kawalki znalezione w archiwum a
    nie nowe utwory. Stare vs nowe- widzisz roznice?

    > Źle wam że ktoś chce zarobiac pieniądze? Nie kupujcie!

    Niech sobie Czarek zarabia kase ale niech nie wciska ludziom glupoty.

    Polon