  • 1. Data: 2014-07-09 19:28:49
    Temat: Honda Hornet 600 na A2 ????
    Od: WHIP 111 <fox410@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam !
    Czy ktoś z Was wie czy Hondę Horneta można zarejestrować na prawo jazdy
    kategorii A2 ?
    na różnych forach piszą co innego. Bardzo proszę o pomoc

    Pozdrawiam !

  • 2. Data: 2014-07-09 20:11:13
    Temat: Re: Honda Hornet 600 na A2 ????
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    W dniu 2014-07-09 19:28, WHIP 111 pisze:
    > Witam ! Czy ktoś z Was wie czy Hondę Horneta można zarejestrować na
    > prawo jazdy kategorii A2 ? na różnych forach piszą co innego. Bardzo
    > proszę o pomoc
    Sprawa jest bardzo prosta:
    kategoria A2:
    - motocykli o mocy nieprzekraczającej 35 kW i stosunku mocy do masy
    nieprzekraczającym 0,2 kW/kg oraz niepochodzące od pojazdów o mocy
    przekraczającej dwukrotność mocy takiego motocykla,
    Tak więc jeżeli Hornet ma w dokumentach mniej, niż 35 kW to spokojnie
    można zarejestrować.
    Jeżeli ma więcej, ale nie więcej, jak 70 kW to po uzyskaniu papieru z
    warsztatu robiącego takie przeróbki to też można, ale koszt takiej
    zabawy to minimum 1500 zł.
    Z tego, co czytam, to jedynie Hornet z rocznika 1998-99 z mocą 94 KM by
    się mógł na to załapać (po zdławieniu).
    Jacek

  • 3. Data: 2014-07-09 20:24:57
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-07-09 19:28, WHIP 111 pisze:
    > Bardzo proszę o pomoc

    Kawałek liny w połączeniu z mocnym konarem może być znacznie
    skuteczniejszy niż Hornet 600 na A2.

    Mam nadzieję, że pomogłem.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 4. Data: 2014-07-09 20:27:57
    Od: WHIP 111 <fox410@_NOSPAM_wp.pl>

    Jacek napisal

> [...]
    > zabawy to minimum 1500 zł.
    > Z tego, co czytam, to jedynie Hornet z rocznika 1998-99 z mocą 94 KM by

    O Warsztat się nie boję mój Tata prowadzi także da radę, chciałem tylko
    wiedzieć czy Hornet się złapie po zblokowaniu Dziękuję za Odpowiedz

  • 5. Data: 2014-07-09 20:29:31
    Od: WHIP 111 <fox410@_NOSPAM_wp.pl>

    Konspirator napisal

    > Kawałek liny w połączeniu z mocnym konarem może być znacznie
    > skuteczniejszy niĹź Hornet 600 na A2.

    > Mam nadzieję, że pomogłem.

    za takie posty od razu podziękuję kolego :) Konspirator

  • 6. Data: 2014-07-09 23:20:44
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-07-09 20:24, Konspirator pisze:

    > Kawałek liny w połączeniu z mocnym konarem może być znacznie
    > skuteczniejszy niż Hornet 600 na A2.

    A jakie są Twoje odczucia z jazdy hornetem? To jakiś nieprzyjemny w
    prowadzeniu motocykl?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2014-07-09 23:23:45
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-07-09 23:20, Piotr Rezmer pisze:

    > A jakie są Twoje odczucia z jazdy hornetem? To jakiś nieprzyjemny w
    > prowadzeniu motocykl?

    za trudne pytania zadajesz. Takie mocno przeintelektualizowane.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 8. Data: 2014-07-10 09:49:34
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    > A jakie są Twoje odczucia z jazdy hornetem? To jakiś nieprzyjemny w
    > prowadzeniu motocykl?

    Po zdławieniu, przy swojej wadze (200 kg do jazdy), na pierwsze[?] moto?

    No... Byłbym w stanie wymienić kilkadziesiąt znacznie
    "przyjemniejszych". W każdym razie ja bym się tak nie rozmieniał, tylko
    przerejestrował jakieś R1 na 50 ccm i latał na dowodzie.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 9. Data: 2014-07-10 11:35:08
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-07-10 09:49, Konspirator pisze:

    > Po zdławieniu, przy swojej wadze (200 kg do jazdy), na pierwsze[?] moto?

    Dlaczego nie? 200kg to nie jest jakiś mastodont. Poza tym, chęć
    posiadania kategorii A2 nie oznacza że jest to pierwszy motocykl.
    Wcześniej można nabrać doświadczenia w kat A1 i motorowerach.

    > No... Byłbym w stanie wymienić kilkadziesiąt znacznie
    > "przyjemniejszych". W każdym razie ja bym się tak nie rozmieniał, tylko
    > przerejestrował jakieś R1 na 50 ccm i latał na dowodzie.

    Ty może chcesz robić przekręty, pytający chciałby zgodnie z prawem
    zdławić motocykl tak by również spełniał kryteria kategorii A2.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 10. Data: 2014-07-10 14:17:15
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-07-10 11:35, Piotr Rezmer pisze:
    > Dlaczego nie? 200kg to nie jest jakiś mastodont.

    Naturalnie, że da się czymś takim jeździć, ale pytanie było o
    "(nie)przyjemność" z jazdy.

    15 lat temu, przed wejściem do UE, gdy w motocyklach nie dało się
    przebierać jak plecaczek w damskiej bieliźnie sobie może, nie
    kwestionowałbym pomysłu, myśląc że takie się trafiło, to trzeba
    dostosować do przepisów, lać i jeździć.
    Ale dziś, gdy można mieć coś trochę lżejszego, nie wymagającego
    dławienia, a więc generalnie zwrotniejszego, jaka jest logika tego
    pomysłu? Żeby ten Hornet jeszcze jakiś piękny był, albo chociaż kultowy,
    to logikę można nagiąć, ale tak - naprawdę nie rozumiem co pomysłodawca
    ma na myśli. Jeżeli może mieć go za psi pieniądz, to niech podpicuje w
    warsztacie ojca, sprzeda z zyskiem i kupi coś właściwego.

    --