  • 1. Data: 2010-07-08 02:13:08
    Temat: + i - Volvo V40
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Prosze o opinie na temat Volvo V40 od osób które miały z tym autem
    styczność.
    Jakie są plusy , jakie minusy, na co zwrócić uwagę przy zakupie.
    Upatrzyłem sobie wersje kombi jednak nie wiem na jaki silnik się
    zdecydować , czy 1,9D czy też jakaś benzynka i włożyć sekwencje.
    Interesują mnie modele około 2000r po FL z dzielonymi lampami z przodu.
    Czy ceny części są w normie?
    Dzieki.

  • 2. Data: 2010-07-08 08:41:55
    Temat: Re: + i - Volvo V40
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    Norbert nabazgrał:
    > Prosze o opinie na temat Volvo V40 od osób które miały z tym autem
    > styczność.

    Mam V40 1.8 2001r

    > Jakie są plusy , jakie minusy, na co zwrócić uwagę przy zakupie.
    > Upatrzyłem sobie wersje kombi jednak nie wiem na jaki silnik się
    > zdecydować , czy 1,9D czy też jakaś benzynka i włożyć sekwencje.

    Diesle są fajne i oszczędne a po 2000 roku już w miarę niezawodne
    przejeżdzają po 300tyś bez problemu

    > Interesują mnie modele około 2000r po FL z dzielonymi lampami z przodu.
    > Czy ceny części są w normie?

    Części są w normalnych cenach do tego w ASO masz promocje na orginały za
    chyba 25% a robocizna za 50% .. (to do weryfikacji)

    Więcej polecam poczytać na www.forum.v40.pl

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

  • 3. Data: 2010-07-08 10:04:51
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    On 07/08/2010 02:13 AM, Norbert wrote:
    > Upatrzyłem sobie wersje kombi

    Nie ma V40 nie-kombi.

    1.9D 2004r - leje i jezdze. Poza zarowkami nic sie nie psuje. Minus
    diesla to nisko zawieszony przod (jeszcze nizej niz w benzynie).

  • 4. Data: 2010-07-08 12:47:57
    Od: "Kristopultos" <n...@s...please>

    Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > zdecydować , czy 1,9D czy też jakaś benzynka i włożyć sekwencje.
    > Interesują mnie modele około 2000r po FL z dzielonymi lampami z przodu.

    Przejdz sie do jakiegos kiosku lub empiku. W ostatnim "Motorze" jest artykul
    wlasnie o uzywanych S40/V40 - moze cos ci to pomoze.
    Aha, okladka wyglada tak:
    http://motoryzacja.interia.pl/motor/news/nowy-numer-
    motoru,1502187,6404

    Pozdrowienia,
    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-07-08 14:35:48
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    Kristopultos nabazgrał:
    > Przejdz sie do jakiegos kiosku lub empiku. W ostatnim "Motorze" jest
    > artykul wlasnie o uzywanych S40/V40 - moze cos ci to pomoze.
> [...]

    Dużo nie pisali ... ale ogólnie nie brać silników 1.8i (Nissan o ile się nie
    mylę)

  • 6. Data: 2010-07-08 14:58:08
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    Chris pisze:
    > Kristopultos nabazgrał:
    motoru,1502187,6404

    > Dużo nie pisali ... ale ogólnie nie brać silników 1.8i (Nissan o ile się
    > nie mylę)

    Raczej 1.8 GDI, pochodzą od Mitsubishi. Ale ten koledze i tak odpada bo
    tam LPG się nie założy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 7. Data: 2010-07-08 23:40:08
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-07-08 14:58, Mumin pisze:

    > Raczej 1.8 GDI, pochodzą od Mitsubishi. Ale ten koledze i tak odpada bo
    > tam LPG się nie założy.

    No właśnie o ten mi chodziło, to pewnie przez te upały :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem

  • 8. Data: 2010-07-09 08:30:40
    Od: Arek M <a...@g...pl>

> [...]
    > zdecydować , czy 1,9D czy też jakaś benzynka i włożyć sekwencje.
    > Interesują mnie modele około 2000r po FL z dzielonymi lampami z przodu.

    Miałem kiedys dwulitrówkę (140KM) z 97.

    Milo wspominam ten samochód. Nigdy sie nie popsuł, eksploatacja nie byla
    jakos koszmarnie droga. Wada bylo delikatne zawieszenie auta/silnika i
    durna konstrukcja wybieraka skrzyni biegów. Srednio raz na rok trzeba
    tuleje tegoz wybieraka wymieniac. Kosztuje to na szczescie grosze.
    Kupujac używke musisz liczyc sie z tym, ze bedzie trzeba w zawieszeniu
    zrobić na wstepie kilka rzeczy - poduszki silnika, drązki reakcyjne.

    Z tego co pamietam to na v40.pl diesle nie sa jakos mocno chwalone. A
    mechanicy z warsztatu, do ktorego jezdziłem z tym autem (zajmujacy sie
    tylko volvo) smiali sie, ze gdyby nie s40/v40 to by zbankrutowali :)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 9. Data: 2010-07-09 09:03:29
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    Norbert wrote:

    > Prosze o opinie na temat Volvo V40 od osób które miały z tym autem
    > styczność.

    Mam troszeczkę starszym model bo z 98r 1,8 115km zagazowany lpg 4
    generacja,jeżeli założysz dobra instalację która będzie DOBRZE wyregulowana
    to żadnych spadków nie ma mocy na jeździe na lpg,także jeździ się za
    grosze,do normalnej jazdy wystarcza.W moim odczuciu to na + to prawie
    wszystko jest w tym aucie :-) ,mankamenty to poniżej wspomniane zawieszenie
    jest bardzo delikatne ale i tak taniej jest je serwisować niż porównywalnie
    w vw czy audi z tego samego roku(na naszych drogach i tak się kiedyś zużyć
    musi ;-) ).W roczniku z 2000 r ponoć jest dużo zmian na lepsze także
    powinno być o niebo lepiej. Jest też w rodzinie s40 z 99 r z silnikiem
    90km,jeździ się bardzo dobrze zawieszenie jest bez porównania miększe niż w
    mojej v40,ja osobiście szukałem v40 z tym silnikiem diesla,obejrzałem
    mnóstwo aut i zdecydowałem się w końcu na 1,8 jeśli uprzesz się na diesla
    no to wiadomo polukać trzeba na turbinę czy śmiga i czy silnik nie kopci,bo
    suma sumarum auta nie jest już nowe i może być to spory wydatek(w
    zależności od twojego budżetu),osobiście stwierdziłbym założenie dołożyć
    te 3-5 tys.do tego auta a kupić je w dobrym stanie niż potem jeździć po
    mechanikach. Acha darować sobie chipowane silniki ;-) poza tym jak się dba
    tak się ma ;-)