  • 1. Data: 2005-11-14 21:33:37
    Temat: iDSL - Problemy w Gdańsku ?
    Od: Yacho <yacho___@_nospam_100tka.net>

    Witam !

    Bardzo żadko piszę na tę grupę bo w sumie mało jej problemow dotyczy
    mnie - ale w ostatnich dniach dochodze do wniosku ze to nie musi byc
    indywidualna sprawa:

    - od piatku wieczorem przezywam Gehennę z iDSL2 - najpierw modem zaczal
    tracic polaczenie - dzwonilem do polpaka - przywracali polaczenie po ich
    stronie kilka razy po czym stwierdzili ze wysla technika - umowilem sie
    na poniedzialek i czekam... niespodziewanie polaczenie pojawilo sie w
    niedziele wieczorem - marne bo marne (4 s do wp.pl) ale było... Przyszli
    techniy zrobili swoje - i dzialalo dobrze - do "przed chwilą - kiedy to
    okazjonalnie modem zaczaj gubic polaczenie na kilka minut poczym
    magicznie polaczenie nawiazywalo sie same...

    Mial ktos moze podobne problemy ? :)

    --
    Jacek Żebrowski

  • 2. Data: 2005-11-14 22:10:11
    Temat: Re: iDSL - Problemy w Gdańsku ?
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Yacho napisał(a):
    > Witam !
    >
    > Bardzo żadko
    jak juz musisz pisac z polskimi znakami, to na Boga, pisz poprawnie

    InternetDSL to problem TP S.A. (alias France Telekom)
    wiecej pomocy i info znajdzie na alt.pl.neostrada

    --
    Mateusz

  • 3. Data: 2005-11-14 22:18:40
    Od: Yacho <yacho___@_nospam_100tka.net>

    Mateusz Swatek napisał(a):

    > jak juz musisz pisac z polskimi znakami, to na Boga, pisz poprawnie

    Dammit faktycznie - walcze z tym :)
    > InternetDSL to problem TP S.A. (alias France Telekom)
    > wiecej pomocy i info znajdzie na alt.pl.neostrada

    Chello to problem UPC a jakos 5 postow wyzej nikt sie nie czepial - tak
    czy siak EOT bo przed sekunda podwykonawca doniosl ze to awaria malego
    lokalnego wezla w Gdansku....

    --
    Jacek Żebrowski

  • 4. Data: 2005-11-15 11:21:25
    Od: "sh95" <s...@W...pl>

    Użytkownik "Yacho" <yacho___@_nospam_100tka.net> napisał w wiadomości

    > Mial ktos moze podobne problemy ? :)

    Tak, wczoraj byly jakies problemy, lacze niestabilne. Przerwy byly jednak na
    tyle krotkie ze awarii nie zglosilem, bo zanim sie zebralem to lacze zaczelo
    znow dzialac. Byly tez problemy z jakoscia - ping rzedu 2-3sek.
    Dzis juz jest wszystko ok.
    -> Gdansk Wrzeszcz

    pozdrawiam
    sh95

  • 5. Data: 2005-11-20 01:55:20
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Yacho napisał(a):
> [...]
    > tracic polaczenie - dzwonilem do polpaka - przywracali polaczenie po ich
    > stronie kilka razy po czym stwierdzili ze wysla technika - umowilem sie

    Polecam też czytać grupę _pl.internet.komunikaty_

    K.

  • 6. Data: 2005-11-20 03:52:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Krystek,

    Sunday, November 20, 2005, 2:55:20 AM, you wrote:

    > Polecam też czytać grupę _pl.internet.komunikaty_

    Ostatni komunikat na p.i.k. jest z czwartku i nie dotyczy Gdańska. Z
    piątku na sobotę była awaria SDI w Opolu, która dotknęła m.in. mnie i
    też śladu na p.i.k. po tym nie ma.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2005-11-20 11:25:01
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    RoMan Mandziejewicz napisał:
    > Ostatni komunikat na p.i.k. jest z czwartku i nie dotyczy Gdańska. Z
    > piątku na sobotę była awaria SDI w Opolu, która dotknęła m.in. mnie i
    > też śladu na p.i.k. po tym nie ma.

    W takim razie /musztarda po obiedzie/. Kronika wypadków sieciowych...

    K.