  • 1. Data: 2009-08-18 15:08:39
    Temat: identyfikacja zdjęcia
    Od: "MZ" <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Prosze powiedźcie mi w jaki sposób zostało wykonane to zdjęcie

    http://muzyka.onet.pl/10172,2027192,newsy.html

    Jak myślicie czy był użyty filtr czerwony czy jest to podkręcone w
    PSie/Gimpie?

    Pozdrawiam
    heyoo

  • 2. Data: 2009-08-18 15:18:55
    Temat: Re: identyfikacja zdjęcia
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "MZ" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > http://muzyka.onet.pl/10172,2027192,newsy.html
    >
    > Jak myślicie czy był użyty filtr czerwony czy jest to podkręcone w

    praktycznie kazde zdjecie publikowane w mediach poddane jest
    post-procesowi - nie nalezy wyrozniac zdjec "poprzerabianych w komputerze"
    od "normalnych" :]

    mysle, ze po prostu pojechali kontrastem, jasnoscia, gamma - tak jest
    najprosciej.

    p, zul

  • 3. Data: 2009-08-18 19:20:17
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    zdjęcie zapewne jest z przed kilku lat, kiedy to nagminnie występowała
    "maniera" takiego obrabiania zdjęć - czyli wypalona (prawie bez
    szczegółów) twarz artystki/y.

    Pozdrawiam
    Les

  • 4. Data: 2009-08-18 20:09:07
    Od: Zegarmistrz <g...@x...wp.pl>

    Les pisze:
> [...]
    > zdjęcie zapewne jest z przed kilku lat, kiedy to nagminnie występowała
    > "maniera" takiego obrabiania zdjęć - czyli wypalona (prawie bez

    To chyba ma związek z wiekiem osoby fotografowanej, mniej widać
    zmarszczki. (nie żebym się podśmiewał)

  • 5. Data: 2009-08-18 20:38:22
    Od: Les <s...@p...fm>

    > To chyba ma związek z wiekiem osoby fotografowanej, mniej widać
    > zmarszczki. (nie żebym się podśmiewał)

    Być może to i prawda.
    Dwa lata temu fotografując koncert Beaty Kozidrak spotkałem się z tym,
    że artystka kazała "wygonić" fotoreporterów spod sceny (za barierki
    odgradzające publiczność). Chcąc nie chcąc zacząłem robić z daleka.
    Ale przyszło mi do głowy wmieszać się w tłum przed sceną - nie było to
    ani łatwe, ani fajne - polały się wtedy duże ilości piwa (impreza
    studencka). Zrobiłem fotkę z odległości 4 metrów i pani Beata
    "uciekła" w głąb sceny i śpiewała tam dopóki, doputy nie odszedłem na
    odległość 30 metrów. Jak dobrze mieć dużego... zooma. Niestety artyski
    się starzeją, do czego nie chcą się przyznać.

    Pozdrawiam
    Les

  • 6. Data: 2009-08-19 09:10:19
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Les wrote:

    > odległość 30 metrów. Jak dobrze mieć dużego... zooma. Niestety artyski
    > się starzeją, do czego nie chcą się przyznać.

    no cóż takie czasy :) i puder już nie pomaga :)

  • 7. Data: 2009-08-19 19:54:21
    Od: Zegarmistrz <g...@x...wp.pl>

    Olek pisze:
    (...)
    > no cóż takie czasy :) i puder już nie pomaga :)

    Obawiam się, że temat jest stary jak świat.
    Zobacz sobie zdjęcia Grety Garbo i innych gwiazd z tamtych lat.