  • 11. Data: 2009-06-19 20:40:00
    Temat: Re: iframe a object
    Od: Peter <p...@p...fm>

    porneL pisze:

    > Żaden. To jest to samo, tylko z większą ilością bugów w IE.

    To wolę <iframe>.

    > Nie baw się w ramki (nie nazwa tagu jest problemem, tylko umieszczanie
    > dwóch dokumentów pod jednym URLem).

    Nie korzystam z nich, bo generalnie są kłopotliwe. Natomiast
    wykorzystuję je do jednego tricku: uploadu na serwer pliku (taki efekt
    niejako uploadu bez przeładowania strony). To dość znane rozwiązanie.
    Jest jeszcze wprawdzie swfupload, ale jakoś tak ramki bardziej mi pasują.

    > Łącz pliki po stronie serwera.

    W innych okolicznościach to jak najbardziej, ale do powyższego zadania
    nie za bardzo da się.

    --
    Peter