  • 1. Data: 2012-10-29 15:31:45
    Temat: jak ugryźć HTTPS?
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jak w temacie, może Ktoś (normalny) coś wie?

  • 2. Data: 2012-10-29 17:37:46
    Temat: Re: jak ugryźć HTTPS?
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik identyfikator: 20040501 napisał:
    > jak w temacie, może Ktoś (normalny) coś wie?

    chyba idź stad z takimi pytaniami, bo cie ktos ugryzie z nerwow...

  • 3. Data: 2012-10-29 18:44:27
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    > jak w temacie, może Ktoś (normalny) coś wie?

    Z ciekawości: mógłbyś zdefiniować pojecie "normalny"?

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 4. Data: 2012-10-29 19:38:34
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    cóż masz alternatywę... dyskusje z ekspertem od SEO... polecam się
    przenieść...

  • 5. Data: 2012-10-29 21:52:20
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik identyfikator: 20040501 napisał:
    > cóż masz alternatywę... dyskusje z ekspertem od SEO... polecam się
    > przenieść...

    ty się przenieś, na linux.newbie... bo co ma znaczyc "jak ugryzc https"?
    skonfigurowac mod_ssl? Czy mam zgadywac o co ci biega? A jak juz zgadne
    to dostane nagrode?

  • 6. Data: 2012-10-29 22:05:11
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    zanim zacznie się szukać czegoś o czym nie ma się pojęcia dobrze jest od
    czegoś zacząć...

  • 7. Data: 2012-10-29 22:11:32
    Od: Mirosław Zalewski <m...@n...reply.invalid>

    poniedziałek, 29 października 2012 21:52. Wielka mądrość na czytelników
    pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Mr Misio:

    > ty się przenieś, na linux.newbie

    Żeby tam śmiecił? Tym paru osobom, które jeszcze tamtą grupę subskrybują, to
    by się raczej nie spodobało.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 8. Data: 2012-10-29 23:03:33
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    > zanim zacznie się szukać czegoś o czym nie ma się pojęcia dobrze jest od
    > czegoś zacząć...

    I wyszukiwarka Google (czy też inny Twój faworyt) jest na początku listy
    "od czegoś zacząć".

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 9. Data: 2012-10-30 03:38:32
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Mirosław Zalewski napisał:
> [...]
    > pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Mr Misio:

    > Żeby tam śmiecił? Tym paru osobom, które jeszcze tamtą grupę subskrybują, to

    Lepiej im, niz nam :)

  • 10. Data: 2012-10-30 11:45:06
    Od: TOUDIdel <t...@o...pl>

    W dniu 29.10.2012 15:31, identyfikator: 20040501 pisze:
    > jak w temacie, może Ktoś (normalny) coś wie?

    co konkretnie? z czym masz problem? może jakiś kawałek kodu?
    --
    td