  • 1. Data: 2012-11-02 11:48:00
    Temat: Monitor ruchu sieciowego jak w Firebug-u
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    Potrzebuję narzędzie, którym będę mógł monitorować ruch na zasadzie
    podobnym, jak Firebug czy Network w Chrome. Odpalam aplikację w tle i
    chcę sprawdzić co wychodzi i z jakimi parametrami (POST, GET + dane do
    tych requestów).

    Fiddler jest mocno zakręcony i zamiast prostego raportu typu request +
    dane, to raportuje mi mnóstwo śmieci, które trudno się filtruje.

    Sprawdzałem jeszcze: LanDetective, Microsoft Network Monitor 3.4,
    SmartSniff. Wszystkie generują tonę danych, ale kompletnie dla mnie
    bezużytecznych.

    Może ktoś polecić coś w w/w temacie?

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 2. Data: 2012-11-02 20:32:31
    Temat: Re: Monitor ruchu sieciowego jak w Firebug-u
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    http://www.wireshark.org/

  • 3. Data: 2012-11-02 22:41:00
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    BTW. tak czytając Twój kod na githubie, to Ty się lepiej weź za lepienie
    pierogów...

  • 4. Data: 2012-11-03 19:20:25
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    W dniu 2012-11-02 22:41, Jasio pisze:
    > BTW. tak czytając Twój kod na githubie, to Ty się lepiej weź za lepienie
    > pierogów...

    Co z nim jest nie tak? Jakieś bardziej konkretne uwagi bym poznał.

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 5. Data: 2012-11-03 20:49:34
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2012-11-03 19:20, Cezary Tomczyk pisze:

    > Co z nim jest nie tak? Jakieś bardziej konkretne uwagi bym poznał.

    np. to:

    if( !empty($_GET['section']) )
    {
    foreach ($_GET['section'] as $value)
    {
    if ($value)
    {
    array_push($sections, $value);
    }
    }
    }

    foreach( $sections as $value )
    {
    $filename = 'jscode.'.strtolower( $value ).'.js';
    $jsCodeSource .= file_get_contents(
    dirname(__FILE__).DS.$filename ).'
    ';
    }

    podstawiasz do file_get_contents, to co dostałeś w GET bez żadnej
    weryfikacji

  • 6. Data: 2012-11-03 22:00:34
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    W dniu 2012-11-03 20:49, Jasio pisze:

> [...]

    > ';
    > }
    >
    > podstawiasz do file_get_contents, to co dostałeś w GET bez żadnej

    Owszem, nie sprawdzam i wiem, jakie to nosi za sobą ryzyko. Napisałem
    ten fragment jako coś początkowego, co miało mi pomóc zebrać potrzebne
    pliki w jedną całość. Jasne, że trzeba będzie to usprawnić.

    No i jak coś krytykujesz to przynajmniej napisz który fragment i
    dlaczego. Będzie lepiej prowadzić rozmowę. Takie ogólne stwierdzenia,
    jak "[...] tak czytając Twój kod na githubie, to Ty się lepiej weź za
    lepienie pierogów...[...]" nie niesie ze sobą żadnej sensownej treści.

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 7. Data: 2012-11-04 16:21:54
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Jasio" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > podstawiasz do file_get_contents, to co dostałeś w GET bez żadnej weryfikacji

    Ano podstawia.
    Jednak IMO ktos, kto chce wykorzystac taki kod ma zazwyczaj swiadomosc istnienia
    pewnych ograniczen "przykladowych" projektow. I wie, ze moze go rozbudowac o
    odpowiednie moduly, w tym pogłębioną weryfikację.

    Jak dla mnie to ten kod jednak lepszy od pierogow:) Chyba ze o ruskich
    rozmawiamy ;)

    --
    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl

  • 8. Data: 2012-11-04 17:42:50
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 4 Nov 2012 16:21:54 +0100, Gabriel Zastawnik napisał(a):

> [...]
    > pewnych ograniczen "przykladowych" projektow. I wie, ze moze go rozbudowac o
    > odpowiednie moduly, w tym pogłębioną weryfikację.

    Bardzo optymistyczne założenie...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2012-11-04 21:53:28
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    W dniu 2012-11-04 16:21, Gabriel Zastawnik pisze:

> [...]
    > istnienia pewnych ograniczen "przykladowych" projektow. I wie, ze moze
    > go rozbudowac o odpowiednie moduly, w tym pogłębioną weryfikację.

    Dokładnie tak. Co więcej, spodziewam się, że gdzieś tam czają się błędy
    lub niekoniecznie optymalne rozwiązania. Zawsze mogę o nich
    podyskutować. _Konstruktywne_ uwagi są mile widziane.

    Generalnie w projekcie https://github.com/ctomczyk/jsCode skupiam się na
    JavaScripcie. Niemniej jednak jak ktoś zauważy błąd czy to w kodzie PHP
    czy w JavaScripcie to niech śmiało krytykuje z podaniem konkretów i
    swoich sugestii. Nie mam problemów z przyznawaniem się do błędów :-)

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/