  • 1. Data: 2012-10-25 11:58:52
    Temat: router pod neostrade dla 15 osob
    Od: Bartosz <s...@o...pl>

    Szukam routera pod neostradę (Annex A - 10mbit) do którego podłączone będzie:
    - 5-6 komputerków na wifi
    - 8-9 komputerków na lan (switche są)
    - 2-3 smartfonów - wifi
    Na razie znalazłem taki: Netgear DGN2200-100PES
    Szukam czegoś do 370zł brutto.
    I muszę go kupić pewnie jeszcze w tym tygodniu.
    Polecicie cos?
    -
    Pozdrawiam
    Bartosz

  • 2. Data: 2012-10-25 13:57:37
    Temat: Re: router pod neostrade dla 15 osob
    Od: TOUDIdel <t...@o...pl>

    W dniu 25.10.2012 11:58, Bartosz pisze:
    > Szukam routera pod neostradę (Annex A - 10mbit) do którego podłączone będzie:
    > Polecicie cos?

    na tej grupie to zamiast rutera jedynie jakąś stronę o ruterach można
    będzie polecić...;)
    --
    td

  • 3. Data: 2012-10-25 18:58:27
    Od: HARY <h...@e...invalid>

    On Thu, 25 Oct 2012 13:57:37 +0200, TOUDIdel wrote:
    > na tej grupie to zamiast rutera jedynie jakąś stronę o ruterach można
    > będzie polecić...;)

    Zgodną z W3C?

    HARY

    --
    Kto nic nie wie, musi wierzyć we wszystko.

  • 4. Data: 2012-10-26 09:28:49
    Od: TOUDIdel <t...@o...pl>

    W dniu 25.10.2012 18:58, HARY pisze:
    > Zgodną z W3C?

    Oczywiście, przecież po innych nie chodzimy ;) Odpada niestety jej
    wyszukanie za pomocą Google'a ->
    http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.g
    oogle.pl

    --
    td

  • 5. Data: 2012-10-26 10:09:43
    Od: Bartosz <s...@o...pl>

    On Fri, 26 Oct 2012 09:28:49 +0200, TOUDIdel <t...@o...pl> wrote:

    >Oczywiście, przecież po innych nie chodzimy ;) Odpada niestety jej
    >wyszukanie za pomocą Google'a ->
    >http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.
    google.pl
    Ojtam faktycznie grupy pomyliłem - i teraz co? W TVNie mnie cytować będą.
    -
    Pozdrawiam
    Bartosz

  • 6. Data: 2012-10-26 10:47:48
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    Ojtam faktycznie grupy pomyliłem - i teraz co? W TVNie mnie cytować będą.

    nie, dostaniesz medal od pedała RoMana...

  • 7. Data: 2012-10-26 10:54:31
    Od: Bartosz <s...@o...pl>

    On Fri, 26 Oct 2012 10:47:48 +0200, "identyfikator: 20040501"
    <N...@g...pl> wrote:

    >Ojtam faktycznie grupy pomyliłem - i teraz co? W TVNie mnie cytować będą.
    >
    >nie, dostaniesz medal od pedała RoMana...

    to może lepiej karny kutas od pani kazi za złe grupowanie
    -
    Pozdrawiam
    Bartosz

  • 8. Data: 2012-10-26 20:01:14
    Od: HARY <h...@e...invalid>

    On Fri, 26 Oct 2012 09:28:49 +0200, TOUDIdel wrote:
    > Oczywiście, przecież po innych nie chodzimy ;) Odpada niestety jej
    > wyszukanie za pomocą Google'a ->
    > http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.g
    oogle.pl

    'div' i 'p' wewnątrz 'span' to już obciach. Podobnie jak 'center'.

    Ale i tak idziemy ku lepszemu, bo parę lat temu było znacznie więcej.
    Chyba że to tylko liczne "suppressing further errors from this subtree"
    tak poprawiają statystykę.

    HARY

    --
    Democracy is a form of government that substitutes election by the
    incompetent many for appointment by the corrupt few.