    From: Bablor <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: jak zabezpieczacie garaze?
    Date: Wed, 29 Sep 2010 16:08:47 +0200

    witam,
    ostatnio bylem swiadkiem ekspresowego otwarcia bramy garazowej bez
    zadnych specjalistycznych narzedzi. Na szczescie tym razem bylo to
    legalne. Jednak troche spanikowalem, bo mam dokladnie taka sama brame i
    troche narzedzi w srodku (nie mowiac o moturach).. niby mam alarm, ale
    wiadomo ze malo kto zwraca na to uwage.
    Jak sobie z tym radzicie? Sa jakies specjalne zamkniecia czy inne
    patenty? Klodki olewam, bo to to nawet ja otworze..
    pozdr
    Bablor