  • 11. Data: 2010-09-29 19:09:49
    Temat: Re: jak zabezpieczacie garaze?
    Od: r...@p...onet.pl

    > witam,
    > ostatnio bylem swiadkiem ekspresowego otwarcia bramy garazowej bez
    > zadnych specjalistycznych narzedzi.

    czymś takim?;)

    http://www.karolewscy.pl/galerie/k/kuznia-lom-wyciag
    acz-do_1786.jpg

  • 12. Data: 2010-09-29 19:29:38
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "[]v[]artec" <m...@o...pl> napisał

    > Serwuję tylko moje podejście do tematu - ogółem, im mniej osób wie gdzie
    > garażujesz swój motocykl tym lepiej dla Ciebie.

    W jaki sposob ukrywasz moment wprowadzania motocykla do garazu?
    Uzywasz siatek maskujacych? Jakiegos kamuflazu? Robisz to w
    porze nocnej? Uzywasz moze podstepow...? np. idziesz do garazu,
    widzisz ze ktos idzie i dla niepoznaki wyprowadzasz rower!
    Mysle ze najbezpieczniej jest trzymac motocykl w przyczepie dla
    konia, a dopiero te w garazu!!! Koni specjalnie nie kradna.
    Wyjezdzasz sobie bezpiecznie i motocykl wyciagasz dopiero w innej
    miejscowosci. Pelne bezpieczenstwo. Tak, dales mi do myslenia :]
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 13. Data: 2010-09-29 19:49:27
    Od: r...@p...onet.pl

    > Ok, lancuch, zawsze to troche wiecej czasu.
    > Choc z drugiej strony garaz jest jak najbardziej miejscem gdzie sie tnie,
    > piluje i chalasuje :)

    Takiego łańcucha tak szybko nie utnie;)

    http://szczecinek.org/forum/upload_img/obrazki/IMG_4
    9493c112ef881367.jpg

  • 14. Data: 2010-09-29 19:53:53
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    >Takiego łańcucha tak szybko nie utnie;)

    >http://szczecinek.org/forum/upload_img/obrazki/IMG_
    49493c112ef881367.jpg

    A znajdz klodke do tego. Sam klucz moze kieszen urwac!

    Tmek

  • 15. Data: 2010-09-29 20:19:14
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 29 Sep 2010 21:49:27 +0200, <r...@p...onet.pl> wrote:

    [...]
    > Takiego łańcucha tak szybko nie utnie;)
    > http://szczecinek.org/forum/upload_img/obrazki/IMG_4
    9493c112ef881367.jpg

    Podejrzewam, że taki łańcuch to kątówką może pójść dość szybko, raczej nie
    jest
    hartowany powierzchniowo z myślą o spowolnieniu cięcia. Chociaż materiału
    sporo ;-)

    Problemem z przypięciem motocykla do kotwy w garażu jest taki, że w garażu
    zwykle
    też jest sporo narzędzi, które można wykorzystać do pokonania blokady. A
    garaż
    chroni przed wzrokiem postronnych, więc można się nie spieszyć. Dlatego
    alarm
    to dość istotna sprawa. Chociaż jak nikogo w domu nie ma to raczej dużo
    nie pomoże.

    Zawsze jest jeszcze Fog Bandit -
    http://www.youtube.com/watch?v=9Q1hBbOBoGU :-)
    Tylko to trochę drogie, z półtora tysiąca funtów OIDP.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 16. Data: 2010-09-29 20:41:37
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Leszek Karlik"

> [...]
    > blokady. A garaż
    > chroni przed wzrokiem postronnych, więc można się nie spieszyć.

    Zawsze możesz robić podmiankę, szlifierka, łom, pilniki i
    brzeszczoty do plecaka jak odstawiasz moto i do domu, jak idziesz
    pojeździć to plecak do garażu i zabierasz moto ;)

    A poważnie to kwestia pomyślunku żeby zrobić jakieś
    zabezpieczenie we własnym zakresie bo jak wiadomo na standardowe
    zabezpieczenia są standardowe metody.

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 17. Data: 2010-09-29 23:07:29
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Bablor" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    > ostatnio bylem swiadkiem ekspresowego otwarcia bramy garazowej bez zadnych
    > specjalistycznych narzedzi. Na szczescie tym razem bylo to legalne. Jednak
    > troche spanikowalem, bo mam dokladnie taka sama brame i troche narzedzi w
    > srodku (nie mowiac o moturach).. niby mam alarm, ale wiadomo ze malo kto
    > zwraca na to uwage.
    > Jak sobie z tym radzicie? Sa jakies specjalne zamkniecia czy inne patenty?
    > Klodki olewam, bo to to nawet ja otworze..

    alarm, solidzi stojący 200 m obok (pojawiają się w jakieś 40 s nawet w
    środku nocy), bullterier i sypialnia 20 m obok garażu..

  • 18. Data: 2010-09-30 04:54:05
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Bablor" <b...@o...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Jak sobie z tym radzicie? Sa jakies specjalne zamkniecia czy inne patenty?
    > Klodki olewam, bo to to nawet ja otworze..

    Mój garaż okradziono dwa razy. Za drugim razem - 3 kwartały temu. W środku
    stał motocykl (bardzo zadbany Suzuki GS 500).
    Motocykla nie ruszyli, za to ukradli kask, rękawice i narzędzia. No i
    zniszczyli kapkę bramę. Najzabawniejsze, że policja zawsze złapała
    złodzieja. Niedawno okazało się, że mój garaż okradła szajka 6 osobowa.

    Jak zabezpieczam garaż od tej pory? Tak samo jak dotychczas. Mam gdzieś, że
    mogą się włamać. Nie będę z garażu robił sejfu. Śpię spokojnie. Takie jest
    życie, że czasem ktoś coś może mi ukraść.

  • 19. Data: 2010-09-30 05:55:05
    Od: n...@s...com

    On Wed, 29 Sep 2010 17:35:58 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >tegoż lub doradzeniu pytaczowi, jak można to zrobić, bo może ten element

    ten dynks przy zamku do otwierania od srodka masz zabezpieczony ?
    Jak nie to go zabezpiecz.
    Blache masz gruba czy zwykla papierowke 0,2-0,5mm ? Jak zwykla to
    wspawaj kraty chocby z plaskownikow w rame bramy.
    Masz zabezpieczone mocowanie ? W wielu miejsach oscieznica bramy
    trzyma sie na 4 srubach z plasteliny ktore latwo mozna obciac bo
    dziury pomiedzy bokami bramy, a sciana jest spora.
    No i alarm by sie przydal.

    pozdr
    newrom
    PS. to zabezpieczenia przeciw gowniarzom oczywiscie.
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 20. Data: 2010-09-30 07:01:05
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-09-29 21:29, Hinek pisze:

> [...]
    > Wyjezdzasz sobie bezpiecznie i motocykl wyciagasz dopiero w innej
    > miejscowosci. Pelne bezpieczenstwo. Tak, dales mi do myslenia :]

    Haha, a jakby chcieli ukrasc taka [rzyczepe, to co wtedy?
    Uwazam, ze najlepsza jest specjalna czpaka niewitka

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy