  • 11. Data: 2014-08-21 22:03:00
    Temat: Re: jak zmieniac biegi
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-08-21, Grzegorz Rogala <a...@S...pl> wrote:

    > Etam, to jest poczatek konca cywilizacji ludzkiej, siec zyskuje
    > swiadomosc, co prawda teraz jest na poziomie 6 latka.. ale zobaczycie
    > jeszcze bedzie zadawac pytania o stechiometryczny sklad mieszanki albo
    > co...

    Albo o oleje.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2014-08-21 22:17:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    AZ wrote:

    > Albo o oleje.

    wtedy oleje ;)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2014-08-22 19:01:29
    Od: Sir |Piernik <d...@p...onet.pl>

    Rogal pisze:
    ...>8
    > Etam, to jest poczatek konca cywilizacji ludzkiej......
    >8

    Rogal, wyluzuj - normalna kolej rzeczy - obserwuje to od jakiegos czasu
    w naszym chlorowym garazu :)
    Towarzystwo weszlo w wiek rozmnazania i zmienily sie priorytety - u mnie
    w garazu motocykle obrosly pajeczynami!!
    Taki Nemrod nakrecil moze z 50 km w tym roku (rotfl).
    Lisciu - juz zapomnial bym jak wyglada gdyby nie pewna konferencja w
    Busku...
    Gutek (Dredowna) w garazu od 3 lat nie ruszany :(
    Jeszcze pare lat cierpliwosci i zacznie zycie wracac :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 14. Data: 2014-08-22 20:29:40
    Od: arkadios123 <placuszki@_NOSPAM_poczta.fm>

    piszecie takie głupoty ze głowa mała ,wcześniej posiadałem skrzynie
    jedynka na duł reszta do góry. pewnie większość z was nie miała do
    czynienia z taka skrzynia biegi wszystkie w dół ,redukcja do góry,pisząc o
    wiek widzę ze niektórzy tu maja mniej niż mają ,tym bardziej to jest forum
    dyskusyjne by się czegoś dowiedzieć od ludzi którzy coś mieli do czynienia
    a nie z lewatywa widocznie niektórym tego brakuje ,pozdrawiam

  • 15. Data: 2014-08-22 20:55:20
    Temat: Odp: jak zmieniac biegi
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    > piszecie takie głupoty ze głowa mała ,wcześniej posiadałem skrzynie
    > jedynka na duł

    To w sumie logiczne - jaki duł taka góra;-)

  • 16. Data: 2014-08-23 00:02:51
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-08-22 20:29, arkadios123 pisze:

> [...]
    > forum dyskusyjne by się czegoś dowiedzieć od ludzi którzy coś mieli do
    > czynienia a nie z lewatywa widocznie niektórym tego brakuje ,pozdrawiam

    wszedl w faze fajtera

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 17. Data: 2014-08-23 10:52:29
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Johnny" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > To w sumie logiczne - jaki duł taka góra;-)

    Gura Johnny, GURA! Pisz zrozumiale!

    --
    Hinek

  • 18. Data: 2014-08-23 17:00:39
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2014-08-22 19:01, Sir |Piernik pisze:

    > Rogal, wyluzuj - normalna kolej rzeczy - obserwuje to od jakiegos czasu
    > w naszym chlorowym garazu :)
    Roman to co piszesz to jest juz zupelnie inna sprawa nomen omen
    "spierniczenie" dotyka wielu niezaleznie od wieku.. ;)

    > Towarzystwo weszlo w wiek rozmnazania i zmienily sie priorytety - u mnie
    > w garazu motocykle obrosly pajeczynami!!
    No coz. Jak chca czy musza sie rozmnazac... :)
    Bardziej chodzilo Hinkowi o "poziom" o ile mozna nazwac to poziomem
    wypowiedzi uzyszkodnikow z "portalu na Ś.."

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 19. Data: 2014-08-23 17:02:11
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2014-08-23 00:02, Kuczu pisze:

    > wszedl w faze fajtera

    ale takiego bardziej wylewnego ;)
    i tylko jeden błąd, nie skreślałbym ;)

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 20. Data: 2014-08-23 17:02:53
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Hinek" nie przepuści wielbłędowi:

    > Gura Johnny, GURA! Pisz zrozumiale!

    Na początku stało prawidłowo, ale że akurat renowację komody gdańskiej
    przeprowadzałem to spojrzałem w cegłę, zanim podłożyłem ją pod te krótkawą
    nogę. Pech chciał, że był to Słownik ortograficzny :-(

    Zdroofka Johnny