  • 21. Data: 2014-08-23 19:37:42
    Temat: Re: jak zmieniac biegi
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 22 sierpnia 2014 19:01:29 UTC+2 użytkownik Sir |Piernik napisał:

    > Towarzystwo weszlo w wiek rozmnazania i zmienily sie priorytety - u mnie
    > w garazu motocykle obrosly pajeczynami!!

    To nie priorytety, tylko doba za krótka o jakieś 10 godzin.
    Trzeba opędzić pracę, trzodę domową, zrobić coś w chaupie,
    a w wolnej chwili trochę posportować bo latka lecą i wypada
    dupę ruszyć od czasu do czasu. No i motong stoi i kurzem
    obrasta.

    > Taki Nemrod nakrecil moze z 50 km w tym roku (rotfl).

    Buhaha, a to leszcz i fujara!
    Chwila chwila, ja 50km to zrobiłem przez ostatnie 4 lata :/

    > Lisciu - juz zapomnial bym jak wyglada gdyby nie pewna konferencja
    >w Busku...

    No co ja mogę, jak nie robicie imprez w garażu? :>

    > Jeszcze pare lat cierpliwosci i zacznie zycie wracac :)

    Dziś stał się cud, zdrapałem brud z padaki i pojechaliśmy
    z małżonką na wycieczkę, co prawda nerwówa była (gdzie te
    cholerne kaski, kurfa pająki w kasku, świstek z OC
    gdzieś przepadł, ale walić go; kurna, przegląd skończył
    się w 2011, a budę zamykają za 20 minut, no to rura,
    na szczęście miły Mietek opędza przegląd w 8 minut
    i już można jechać). 200 km pękło, szok i szał,
    ludzie we wsi paluchami nas wytykali :]

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/
    --
    Tygrys '05