  • 1. Data: 2019-07-22 22:14:25
    Temat: jaka kamera odłączana jednym ruchem?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    po raz kolejny zajumali mi kamerę z auta. No i szyby szkoda. CZy są już
    kamery do auta nie gorsze od g1w ale z jakimś (magnetycznym?) systemem
    odłączania, odpinania?
    pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2019-07-22 22:20:01
    Temat: Re: jaka kamera odłączana jednym ruchem?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-22 o 22:14, ToMasz pisze:
    > witam
    > po raz kolejny zajumali mi kamerę z auta. No i szyby szkoda. CZy są już
    > kamery do auta nie gorsze od g1w ale z jakimś (magnetycznym?) systemem
    > odłączania, odpinania?

    Zainstaluj dwie, jedną ukrytą z funkcją "parking"/motion skierowaną na
    wnętrze. Będziesz miał sprawcę nagranego :)

    Ja mam kamerkę z wysuwaną opcją ale jaki problem kupić sobie 2 magnesy i
    przykleić "kropelką"?
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 3. Data: 2019-07-22 22:36:24
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > po raz kolejny zajumali mi kamerę z auta. No i szyby szkoda. CZy są już
    > kamery do auta nie gorsze od g1w ale z jakimś (magnetycznym?) systemem

    Gdzie kradną kamerki za 200 zł? ;-)

    Sorry... Też jestem na kupnie i stawiam na coś w tym kształcie nie
    rzucającego się w oczy. Wifi i transfer na smartfona

    https://www.ebay.com/itm/170-HD-1080P-WiFi-Hidden-Ca
    r-DVR-Dash-Cam-Camera-Video-Recorder-Night-Vision/22
    2546664911?epid=22003236421&hash=item33d0d09dcf:g:JU
    AAAOSwnK9ZQhu9

  • 4. Data: 2019-07-22 22:44:10
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, July 22, 2019 at 10:36:28 PM UTC+2, z wrote:

    > Gdzie kradną kamerki za 200 zł? ;-)

    kradna co sie da...
    z miesiac temu sasiadowi (w Krk) rozbili szybe i ukradli karte inwalidy :(
    nowa szyba to z 1/4 jego emerytury...

  • 5. Data: 2019-07-22 22:51:12
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.07.2019 o 22:20, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > wnętrze. Będziesz miał sprawcę nagranego :)
    >
    > Ja mam kamerkę z wysuwaną opcją ale jaki problem kupić sobie 2 magnesy i
    opisz jak to widzisz. chodzi mi o puszczenie zasilania przez te magnesy,
    albo dzięki nim. bo ja to robiłem kilka wieczorów i na stole działało. w
    aucie, na dziurawych ulicach już nie.

    ToMasz

  • 6. Data: 2019-07-22 23:05:59
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2019-07-22 o 22:44, WS pisze:

    > kradna co sie da...
    > z miesiac temu sasiadowi (w Krk) rozbili szybe i ukradli karte inwalidy :(
    > nowa szyba to z 1/4 jego emerytury...

    Kurde, myślałem że te czasy już minęły, ja już się tak wyluzowałem że
    zostawiam w aucie całkiem widoczną G1WH podłączoną do schowanego
    zasilacza, i malutki routerek WiFi z modemem USB 3G. Ale auto mam stare,
    to może nikt do niego nie zagląda ;)

  • 7. Data: 2019-07-22 23:22:32
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, July 22, 2019 at 11:06:01 PM UTC+2, spider wrote:
    > Ale auto mam stare,
    > to może nikt do niego nie zagląda ;)

    sasiad ma kilkunastoletniego opla corse (wersja raczej podstawowa)

  • 8. Data: 2019-07-22 23:38:00
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > po raz kolejny zajumali mi kamerę z auta. No i szyby szkoda.

    Niesamowite. Mam kumpla, któremu w Szczecinie to też się przytrafiło
    lecz traktowałem to jako opowieść na zasadzie "za 7-ma górami...". Sam
    parkuję auto w 3mieście w różnych miejscach. Mam kamery od wielu lat.
    Obecnie mam nawet dwie (sprzężone ze sobą) lecz nigdy taki scenariusz mi
    się nie przytrafił. Zresztą w chwili obecnej aby ukraść obie kamery,
    zasilanie i łączące je przewody, złodziej musiałby podsufitkę
    zdemontować a potem i tak dorabiać zdewastowane kable i urządzenia.

    Z czystej ciekawości spytam: gdzie zapanowała moda na kradzież kamer?

    Jak instalujesz kamerę, że jest sens jej kradzież? Zapalniczka i
    kabelek? Jeśli tak, to może warto zmienić obyczaj? Ja to robię tak, że
    kamery podłączone są krótkimi kabelkami z podsufitką. Do tego mają
    dedykowane złącza. Bez infrastruktury są bezużyteczne.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 9. Data: 2019-07-22 23:45:20
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-07-22 o 22:36, z pisze:

    > Sorry... Też jestem na kupnie i stawiam na coś w tym kształcie nie
    > rzucającego się w oczy. Wifi i transfer na smartfona

    Tak na marginesie, w/g moich doświadczeń, WiFi w kamerach, nawet
    najdroższych, to porażka. Przełożenie karty do PCta przyspiesza transfer
    10...100x. Szkoda kasy.

    Choć jest na to obejście. Zamiast stosować dołączone do kamer apki
    (protokół SMB), należy dostać się do kamery poprzez HTTP jeśli mają taką
    możliwość. Transfery są wyższe 10x. Problem w tym, że trzeba być
    informatykiem by takie cuda wydobyć. Chore...

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 10. Data: 2019-07-22 23:54:26
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-22 o 22:51, ToMasz pisze:

    > opisz jak to widzisz. chodzi mi o puszczenie zasilania przez te magnesy,
    > albo dzięki nim.

    Hmm, dla mnie nie jest problemem wyciągnąć wtyczkę zasilania z kamery.
    To jeden ruch przecież :>

    > bo ja to robiłem kilka wieczorów i na stole działało. w
    > aucie, na dziurawych ulicach już nie.

    Zwyczajnie. Możesz sobie zrobić "prowadzenie" w "szynie", żeby kamera
    się nie obracała i wkleić 2 magnesy neodymowe. Sądzę że zadziała, skoro
    u mnie w kiblu takie 2 magnesy trzymają klapę od dolnopłuka, żeby nie
    opadała :)