  • 1. Data: 2019-07-23 14:09:51
    Temat: opona do wyrzucenia?
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Zauważyłem coś takiego:
    https://zapodaj.net/8de609ad16cf7.jpg.html

    opona całoroczna Nokian po 2 latach użytkowania. Czy to kwalifikuje ją na
    śmietnik?

  • 2. Data: 2019-07-23 14:21:26
    Temat: Re: opona do wyrzucenia?
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-07-23 o 14:09, zhbick pisze:
    > Zauważyłem coś takiego:
    > https://zapodaj.net/8de609ad16cf7.jpg.html
    >
    > opona całoroczna Nokian po 2 latach użytkowania. Czy to kwalifikuje ją
    > na śmietnik?

    Jeśli jeździsz wozem konnym to nie ma sprawy.
    Gdy samochodem to ratuj swoje życie póki czas.

  • 3. Data: 2019-07-23 14:25:36
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, July 23, 2019 at 2:09:50 PM UTC+2, zhbick wrote:

    > opona całoroczna Nokian po 2 latach użytkowania. Czy to kwalifikuje ją na
    > śmietnik?

    Raczej do reklamacji

  • 4. Data: 2019-07-23 17:15:52
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2019-07-23 14:09, zhbick wrote:
    > Zauważyłem coś takiego:
    > https://zapodaj.net/8de609ad16cf7.jpg.html
    >
    > opona całoroczna Nokian po 2 latach użytkowania. Czy to kwalifikuje ją
    > na śmietnik?

    Ta opona taka sparciała po 2 latach? Co to za badziewie?

    --
    mk4

  • 5. Data: 2019-07-23 17:18:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello zhbick,

    Tuesday, July 23, 2019, 2:09:51 PM, you wrote:

    > Zauważyłem coś takiego:
    > https://zapodaj.net/8de609ad16cf7.jpg.html

    > opona całoroczna Nokian po 2 latach użytkowania. Czy to kwalifikuje ją na
    > śmietnik?

    Bez powietrza jeździłeś?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2019-07-23 17:46:16
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > https://zapodaj.net/8de609ad16cf7.jpg.html
    >
    > opona całoroczna Nokian po 2 latach użytkowania. Czy to kwalifikuje ją

    Po dwóch latach? Opony w moim awaryjnym aucie mają chyba
    10 lat i kwalifikują się na śmietnik, ale aż tak źle nie wyglądają.
    (jeżdżę tym autem tylko awaryjnie po mieście pewnie do 1000km rocznie)

    Reklamuj te opony, chyba, że producent (czy sprzedawca) udowodni Ci, że
    jest to wynik
    nieprawidłowej eksploatacji jak sygnalizuje RoMan.

  • 7. Data: 2019-07-23 18:27:24
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-07-2019 o 14:09, zhbick pisze:
    > Zauważyłem coś takiego:
    > https://zapodaj.net/8de609ad16cf7.jpg.html
    >
    > opona całoroczna Nokian po 2 latach użytkowania.

    A ile lat od produkcji?
    To wygląda na sparciałą od starości gumę, może jakiś leżak?

    >Czy to kwalifikuje ją
    > na śmietnik?

    IMO tak.

  • 8. Data: 2019-07-23 18:59:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > https://zapodaj.net/8de609ad16cf7.jpg.html
    >
    > opona całoroczna Nokian po 2 latach użytkowania. Czy to kwalifikuje ją

    Komu chce się spojrzeć w nagłówki - bo na mój gust to któryś z troli
    pisze incognito;)

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2019-07-23 18:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik zhbick n...@s...pl ...

    > https://zapodaj.net/8de609ad16cf7.jpg.html

    serio pytasz?
    szrot

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 10. Data: 2019-07-23 19:19:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]

    >Reklamuj te opony, chyba, że producent (czy sprzedawca) udowodni Ci,
    >że jest to wynik nieprawidłowej eksploatacji jak sygnalizuje RoMan.

    Reklamuj ... ale tylko w celu napisania na grupe jak podeszli do
    sprawy :-)

    Bo producent/sprzedawca/przedstawiciel raczej nie bedzie mial problemu
    "udowodnieniem", ze to z winy klienta - tzn tak odpisze i co mu
    zrobisz :-)

    Miejsce takie, ze nie wiem czy RoMan ma racje - boki ponizej wygladaja
    raczej dobrze.

    A sama opona juz chyba mocno zuzyta - to mi wyglada mniej niz polowe
    bieznika.
    Jak wysoki tam znacznik - moze producent uzna za prawie calkowicie
    wyeksploatowaną ... tylko ze nasze prawo nie zna takiego pojęcia :-)

    J.