  • 11. Data: 2011-01-26 20:17:39
    Temat: Re: jaka lampa do D90? do 600 zł
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ihpuep$brd$...@n...onet.pl...
    > W dniu 2011-01-26 20:57, . pisze:
    >> Czy są Metze z sankami ?
    > Co przez to rozumiesz?

    Mocowanie do stopki aparatu takie jak tu:
    http://allegro.pl/lampa-nissin-di466-nikon-d7000-d31
    00-d5000-d90-d80-i1412171796.html
    W Olympusie E500 stopka zaczęła mi się troszkę kręcić przy takich sankach
    pewnie byla by mniej obciążona mechanicznie

  • 12. Data: 2011-01-28 09:52:03
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-01-25 22:36:16 +0100, "

    ." <n...@m...pl> said:

    > Chcę wydać nie więcej niż 600 zł, liczba przewodnia 44 lub ciutkę mniej
    > bo aparat prawie nie szumi :)
    > Zależy mi na nie zbyt dużej wadze (w olimpusie zaczęła mi chodzić na
    > boki stopka aparatu od ciężaru lampy) i wielkości bo pucha duża no i
    > żeby lampa dobrze dogadywała się z aparatem bez specjalnych korekcji
    > błysku.

    Poszukaj używanej Sabiny SB600.

    de Fresz

  • 13. Data: 2011-01-28 19:42:15
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości grup

    > Poszukaj używanej Sabiny SB600.

    Używka powyżej 700 zł a za 500 mam polecanego NISSIN Di-622 Mark II i za
    600zł METZ 44 AF-1...
    kwestia która lampa lepsza :)

  • 14. Data: 2011-01-28 20:52:31
    Od: "de Fresz" <d...@g...pl>

    . <n...@m...pl>
    napisał(a):

    > Używka powyżej 700 zł

    No to żeś kiepsko szukał. Spokojnie daje się znaleźć za 600-650 zł.

    > a za 500 mam polecanego NISSIN Di-622 Mark II

    Denne sterowanie i nie chodzi w CLSie

    > i za 600zł METZ 44 AF-1...

    Z równie dennym sterowaniem i bez obracanego palnika na boki. W Metzu nie ma
    co schodzić poniże AF 48/50, a te kosztują tyle, co Nikon (i mają podobną
    funkcjonalność oraz jakość).

    > kwestia która lampa lepsza :)

    Już napisałem.

    --
    Pozdro
    deF

  • 15. Data: 2011-02-09 20:03:52
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@g...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > ma
    > co schodzić poniże AF 48/50, a te kosztują tyle, co Nikon (i mają podobną

    METZ 44 AF-1 Nikon jest obracany:
    http://allegro.pl/lampa-blyskowa-metz-44-af-1-nikon-
    wilanow-warszawa-i1438484538.html

  • 16. Data: 2011-02-09 21:33:49
    Od: "uhikura" <u...@g...pl>

    > No to żeś kiepsko szukał. Spokojnie daje się znaleźć za 600-650 zł.

    imho kupowanie używanej lampy nie jest super pomysłem, ale mogę się mylić.
    Przecież nie wiadomo ile razy strzeliła ?

    > Denne sterowanie i nie chodzi w CLSie

    czy przy jednej lampie CLS jest przydatny w jakikolwiek sposób?
    denne sterowanie - tzn?

    pozdrawiam, uhikura