  • 1. Data: 2009-12-16 16:18:18
    Temat: jaka lustrzanka z podglądem i ruchomym wyświetlaczem ?
    Od: musiał <m...@y...de>

    witam,
    chcę sobie kupić szkło 10-20 sigmy.
    a do tego najprostszą lustrzankę ale z podglądem na żywo i ruchomym
    wyświetlaczem.
    czy jedyną możliwością jest sony alfa 330 ?

  • 2. Data: 2009-12-16 16:35:05
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    musiał pisze:
    > czy jedyną możliwością jest sony alfa 330 ?

    Sony Alfa 300, 330, 350, 380, oraz Nikona D5000.
    DO tego masz jeszcze Olympusa E600, E-620, ale niestety crop x2, a nie 1,5x.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2009-12-16 17:12:25
    Od: musiał <m...@y...de>

    > Sony Alfa 300, 330, 350, 380, oraz Nikona D5000.
    > DO tego masz jeszcze Olympusa E600, E-620, ale niestety crop x2, a nie
    > 1,5x.

    nikon d5000 to juz wyższa półka cenowa,
    a przez ten crop to olympusy odpadają bo jaki jest wtedy sens wydawania na
    szkło szerokątne 2000 zł,
    ja minimalnie będzie 2x10,
    a300 - w tej samej cenie jak a330
    a350,a380 - droższe niż a330

  • 4. Data: 2009-12-16 17:42:41
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    musiał pisze:

    > a300 - w tej samej cenie jak a330

    Oba aparaty różnią się dość znacznie obudową. Wnętrze mają identyczne.
    Dużo słyszałem narzekania na nową wersję obudowy, czyli A330 i A380.
    Przymierz się w sklepie, który ci lepiej w ręku leży, skoro nie ma
    różnicy w cenie. Zapewniam cię, że kupując A300 nie kupujesz aparatu
    starszego technologicznie w stosunku do A330.
    Drugie wyjście to poczekać, aż inni producenci zaprezentują aparaty z
    ruchomym ekranem. Canon powinien niedługo to zrobić, skoro Nikon to już
    zrobił. Może będzie to aparat z półki Canona 1000D, a nie 500D, więc
    jest szansa, że będzie taniej.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 5. Data: 2009-12-16 19:28:12
    Od: musiał <m...@y...de>

    > Pozdrawiam,
    > Paweł W.

    dzięki za Twoje informacje

  • 6. Data: 2009-12-16 20:10:31
    Od: Łukasz Sarwiński <l...@g...com>

    On 16 Gru, 18:12, musiał <m...@y...de> wrote:
    > a przez ten crop to olympusy odpadają bo jaki jest wtedy sens wydawania na
    > szkło szerokątne 2000 zł,
    > ja minimalnie będzie 2x10,

    Ale po co wydawać 2000 zł na Sigmę, skoro można wydać 1500 zł (1700 -
    200 zł zwrotu pieniędzy w promocji) na ZD 9-18? Wprawdzie 18 mm ekw.
    to nie to samo, co 15 mm ekw., ale nadal bardzo szeroko, a przy tym
    cena atrakcyjna i jakość optyczna na wysokim poziomie. No i jest to
    małe, lekkie szkło, w przeciwieństwie do Sigmy.

  • 7. Data: 2009-12-16 20:29:03
    Od: musiał <m...@y...de>

> [...]
    >cena atrakcyjna i jakość optyczna na wysokim poziomie. No i jest to
    >małe, lekkie szkło, w przeciwieństwie do Sigmy.

    pysznie, a gdzie szukać mam info o tej promocji i z jakim aparatem ?

  • 8. Data: 2009-12-16 21:13:27
    Od: mt <t...@i...pl>

    http://www2.olympus.pl/consumer/208_22108.htm

    --
    marcin

  • 9. Data: 2009-12-16 22:53:27
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 16.12.2009 musiał <m...@y...de> napisał/a:
    > witam,
    > chcę sobie kupić szkło 10-20 sigmy.
    > a do tego najprostszą lustrzankę ale z podglądem na żywo i ruchomym
    > wyświetlaczem.

    Z takiego szkła to można z biodra focić ;) bez podglądu w ogóle.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 10. Data: 2009-12-17 04:07:47
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > Z takiego szkła to można z biodra focić ;) bez podglądu w ogóle.

    Bez podglądu ale z poziomicą