  • 1. Data: 2009-12-16 14:52:23
    Temat: Dobra leklama :)
    Od: f...@a...pl

    http://pclab.pl/news40227.html

    --
    FKV

  • 2. Data: 2009-12-16 14:54:25
    Temat: Re: Dobra leklama :)
    Od: f...@a...pl

    Dnia 16-12-2009 o 15:52:23 <f...@a...pl> napisał(a):

    > http://pclab.pl/news40227.html

    Nie widziałem, ze było sorki :)

    --
    FKV

  • 3. Data: 2009-12-16 20:29:33
    Od: Les <s...@p...fm>

    On 16 Gru, 15:54, f...@a...pl wrote:
    > Dnia 16-12-2009 o 15:52:23 <f...@a...pl> napisał(a):
    >
    > >http://pclab.pl/news40227.html
    >
    > Nie widziałem, ze było sorki :)
    >
    > --
    > FKV

    Wyjątek potwierdzający regułę!
    Zepsuty zegarek 2 razy na dobę pokazuje dobrą godzinę!

  • 4. Data: 2009-12-16 22:10:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Les" e...@s...goo
    glegroups.com

    : Zepsuty zegarek 2 razy na dobę pokazuje dobrą godzinę!

    Weź jeszcze tolerancję (na przykład 5 minut) a okaże się, że ten
    zegarek jest dobry przez 20 minut dziennie. ;) Jeśli interesuje
    Cię czas z dokładnością do jednej godziny, ten zegarek pokazuje
    poprawnie przez 4 godziny na dobę, czyli kilka takich zegarków
    rozwiązuje sprawę. ;) Weź też pod uwagę, że jakiś czas śpisz,
    zatem nie potrzebujesz wówczas zegarka a jakiś czas nie ma Cię
    w domu -- może okazać się, że taki jeden zegarek wystarczy w zupełności. ;)

    W Białymstoku temperatura spadła do -15 stopni Celsjusza...
    Moje oskrzela nie marudzą, czyi chyba nie o szoki termiczne
    chodzi... Czyżby o grzybobranie w łazience? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2009-12-16 22:43:20
    Od: kuba <k...@y...com>

    On 16 Gru, 23:10, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    . Czyżby o grzybobranie w łazience? :)

    eneuel@@gmail.com

    Grzyb Cie zabija. O ile nie jestes wlascicielem domu, to zmus
    wlasciciela do natychmiastowego usuniecia grzyba, przez odpowiednia
    firme.
    Narazie przestan placic czynsz.
    StaM

  • 6. Data: 2009-12-17 06:37:54
    Temat: Re: Dobra reklama :)
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    [...]

    Gdy juz sie produkujesz, to przynajmniej nie badz wulgarny.

    Myslales moze nad wybraniem sie do dobrego psychiatry?

    --
    K.

  • 7. Data: 2009-12-17 07:39:57
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > Gdybym miał pracę i stosowne poważanie w społeczeństwie, zatrudniłbym
    > prawnika,
    > złożyłbym pozew w sądzie i zmusiłbym administratorów do tego, aby
    > wentylacyjne
    > kominy tego mieszkania pracowały poprawnie. Niestety -- w tym mieście dla
    > sług
    > Miłości jestem śmieciem. :)

    a teraz nie mozesz zatrudnić prawnika? trzeba mieć poważanie zeby isc do
    sadu?:) beuheue

  • 8. Data: 2009-12-17 10:11:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "KILu" hgcjk3$jhf$...@i...gazeta.pl

    > Gdy juz sie produkujesz, to przynajmniej nie badz wulgarny.

    A gdzie są te wulgarne słowa? Prawda biskupa Ozorowskiego?
    Dobrze by było, gdyby Eneuel był wulgarny, więc zbudujmy tę
    prawdę o wulgarności? Zacytujesz tę moją wulgarność?

    > Myslales moze nad wybraniem sie do dobrego psychiatry?

    Z biskupem Ozorowskim? Nie. :) IMO biskup powinien udać się do psychiatry beze mnie.
    :)

    -=-

    Przypomnę Ci -- nie ja spłonąłem pod Jeżewem, ale dzieci z rodzin duchownych.
    Nie ja umarłem na świńską grypę, choć choruję na płuca i reumatyzm dzięki
    administratorom popieranym przez ,,Kościół''. Ja tylko kiedyś napisałem,
    że jeśli zostanę skrzywdzony, Bóg nakarmi świnie moimi krzywdzicielami. :)

    I nie ja mam kryzys gospodarczy, ale Polska. Ja gospodarczo ;) trzymam się
    całkiem nieźle. Mam dwa mieszkania (zagrzybienie można usunąć -- oby Ozorowscy
    zostali pokonani) i dwa samochody (jeden ma ćwierć wieku? owszem, ale drugi jest
    całkiem świeży a ponadto mam obietnicę kupna za pięć (teraz mniej niż pięć) lat
    kolejnego świeżego) oraz trochę kieszonkowego a z każdego miesiąca zostaje mi
    kilkaset złotych... Nigdy nie byłem przez nikogo dotowany, nigdy nie żebrałem,
    nie prosiłem o dofinansowanie moich inwestycji czy przedsięwzięć...

    Co więcej -- moja ,,rodzina'' z Ełku pod naporem rzeczywistości rozmyśla coraz
    chętniej o tym, aby jednak oddać mi to, co miało być moje, a co stało się ich. :)
    Gdyby oddali, żyłbym spokojnie, nie martwiąc się Ozorowskimi -- po prostu bym kupił
    jakiś domek gdzieś na wsi i uleczyłbym chore płucka oraz chore kości. :)

    I aby było jasne -- nie ja ,,nakłaniam'' ,,rodzinę'' do takiego posunięcia, ale Bóg.
    :)

    -=-

    Wreszcie to nie ja udaję analfabetę, lecz Ty -- kalecząc polski język.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 9. Data: 2009-12-17 10:17:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kokos" hgcn8i$8ds$...@p...wsisiz.edu.pl

    > a teraz nie mozesz zatrudnić prawnika? trzeba mieć poważanie zeby isc do sadu?:)
    beuheue

    Zauważ, że moim celem nie jest sprawa w sądzie, ale wygranie tejże sprawy. :)
    W Głupolandzie sądy są niezawisłe? Owszem, ale ja to między bajki włożę. :)
    Gdy prawnikom (wydziałowi prawa) zależało na mnie, mogłem wygrywać rozprawy
    sądowe w tym mieście niejako z definicji, :) ale teraz jest inaczej. :)

    Teraz sędziowie muszą wykazywać się rozwagą i wyważaniem racji stanów. :)
    Droga do wygranej w sądzie nie wiedzie (jak mylnie mniemasz) poprzez
    zgromadzenie dowodów czy zatrudnienie dobrego prawnika, z którym nie
    trzeba się szarpać. Można w razie czego wyjść poza Głupoland? Nawet
    poza Polskę? Nie mam zdrowa na takie rozprawy. :)

    --

  • 10. Data: 2009-12-17 10:56:59
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> [...]
    > że jeśli zostanę skrzywdzony, Bóg nakarmi świnie moimi krzywdzicielami. :)

    To nie jest grupa do rozwiązywania twoich prywatnych problemów z klerem,
    czy dyskusji na temat teorii spiskowych nie związanych z fotografią,
    więc proszę wstrzymaj te swoje wynurzenia. To na prawdę nie miejsce do tego.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.