  • 1. Data: 2009-12-16 15:03:29
    Temat: Re: Aparat spadl z wysoka i przezyl
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Winetoo pisze:
    > http://pclab.pl/news40227.html

    ''Każdy pechowiec zapewne w ciągu tych ułamków sekundy zdążył zrobić się
    blady, a wielu pewnie nawet całe życie przeleciało przed oczami.''
    Czy ja mam jakieś zielone czułki czy co inne? Bo mnie aparaty latały,
    ale bez bladości i refleksji...
    A tak naprawdę artykuł głupi, wystarczy że sprzęt glebnie w mech czy
    głęboką łąkę wytraciwszy uprzednio impet w gałęziach czy krzakach.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2009-12-16 17:35:43
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 16 Dec 2009 16:03:29 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Czy ja mam jakieś zielone czułki czy co inne? Bo mnie aparaty latały,
    > ale bez bladości i refleksji...

    Bo Ty jesteś fetyszystą sprzętowym i się cieszyłeś że będziesz miał
    pretekst aby kupić nowy aparat ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 3. Data: 2009-12-16 19:51:47
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Henry(k) pisze:

    > Bo Ty jesteś fetyszystą sprzętowym i się cieszyłeś że będziesz miał
    > pretekst aby kupić nowy aparat ;-)

    Bo ja szukam graala. Żeby mu klapka nie odpadła, śmieci nie powchodziły,
    matryca nie rezonowała... A, żeby zdjęcia się dało robić :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /słyszałem, że wszystkie problemy doskonale rozwiązuje coś tam/

  • 4. Data: 2009-12-17 09:09:31
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 16 Dec 2009 20:51:47 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Bo ja szukam graala. Żeby mu klapka nie odpadła, śmieci nie powchodziły,
    > matryca nie rezonowała... A, żeby zdjęcia się dało robić :)

    Z tym ostatnim to chyba najłatwiej... ale te wcześniejsze wymagania...
    zbyt wysoko stawiasz poprzeczkę ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry