  • 1. Data: 2010-02-08 14:56:26
    Temat: renowacja tlumika -Simson SR2
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Witka,

    Wydech mojego simsonka wymaga solidnej renowacji :
    - chrom
    - rdza
    - liczne wgniecenia.
    Wlasnie te wgniecenia martwia mnie najbardziej. Usinac rdze i dac do
    chromowania to sobie wyobrazam. natomiast jak usunac LICZNE wgniecenia?
    Szukalem na allegro ale nie znalazlem nic, co by bylo w lepszym stanie
    niz moj tlumik.
    A moze jakis rzemieslnik potrafi zrobic nowy tlumik? (prosze o
    ewentualne namiary)

    --
    pozdr
    Laphroaih

  • 2. Data: 2010-02-08 18:22:04
    Temat: Re: renowacja tlumika -Simson SR2
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-02-08 15:56, Laphroaig pisze:

    > A moze jakis rzemieslnik potrafi zrobic nowy tlumik? (prosze o
    > ewentualne namiary)
    Z tego co pamiętam to do emek robi porządne
    http://www.motory.hg.pl/new1/index.htm

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 3. Data: 2010-02-08 21:22:32
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Monster wrote:

    > Z tego co pamiętam to do emek robi porządne
    > http://www.motory.hg.pl/new1/index.htm

    Dzienx, wyglada ze to jest to o co mi chodzilo

    --
    pozdr
    Laphroaig