  • 1. Data: 2011-01-25 13:01:41
    Temat: jaki interfejs nalezałoby zakupić
    Od: Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl>

    aby połaczyć się z VIANO '05 2.2 CDI z ASB ?

    mail do VIAKEN-a bez skutku ,kilka innych również , forum OBD2 rozmawia
    tylko z "profesjonalistami" , stąd pytanie do Was

    jeśli ASB stanowi problem to choćby interfejs do samego silnika by się
    przydał

    pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc

    Andrzej

  • 2. Data: 2011-01-25 13:08:38
    Temat: Re: jaki interfejs nalezałoby zakupić
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 13:01:41 +0100, Andrzej Kaźmierczak napisał(a):

    > aby połaczyć się z VIANO '05 2.2 CDI z ASB ?

    http://cgi.ebay.co.uk/Mercedes-star-diagnostic-syste
    m-WITHOUT-laptop-/130478569373?pt=UK_CarsParts_Vehic
    les_CarParts_SM&hash=item1e6120f79d

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2011-01-25 14:31:40
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2011-01-25 13:01, Andrzej Kaźmierczak pisze:
    > pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc
    >
    > Andrzej

    op-com ok 210zł z wysyłką chodzi, ale na allegro nie znajdziesz. Gdyż
    ponieważ ... :) na forach szukaj. To jedyny znany mi odpowiednik techa.

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2011-01-25 14:46:08
    Od: daro <d...@o...pl>

    > op-com ok 210zł z wysyłką chodzi, ale na allegro nie znajdziesz. Gdyż
    > ponieważ ... :) na forach szukaj. To jedyny znany mi odpowiednik techa.

    Tu nie chodzi o opla

  • 5. Data: 2011-01-25 14:48:49
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "krzysiek82" <g...@m...pl> napisał w wiadomości

    > op-com ok 210zł z wysyłką chodzi, ale na allegro nie znajdziesz. Gdyż
    > ponieważ ... :) na forach szukaj. To jedyny znany mi odpowiednik techa.

    Jak już w temacie opla jestesmy :) to czy nada się on to Corsy D 2007?
    Przejrzałem allegro i wszystko co jest to obsługuje ople do 2004-2005 r.

  • 6. Data: 2011-01-25 14:51:32
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 14:46:08 +0100, daro na pl.misc.samochody napisał(a):

    > Tu nie chodzi o opla

    Jemu ostatnio wszystko się z Oplem kojarzy :)

    "Antyki to przedwczorajsze kicze. Jacques Tati."

  • 7. Data: 2011-01-25 14:51:32
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2011-01-25 14:51, Marcin Stankiewicz pisze:
    > Jemu ostatnio wszystko się z Oplem kojarzy :)

    przepraszam mój błąd.

    --
    krzysiek82

  • 8. Data: 2011-01-25 14:52:57
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2011-01-25 14:48, Agent pisze:
    > Jak już w temacie opla jestesmy :) to czy nada się on to Corsy D 2007?
    > Przejrzałem allegro i wszystko co jest to obsługuje ople do 2004-2005 r.

    odpowiednik za prawie 3tyś obsługuje can czyli i corse d ale czy w
    przypadku tego wynalazku nie jestem pewien. Najlepiej napisać do
    sprzedawcy.

    --
    krzysiek82

  • 9. Data: 2011-01-25 22:30:18
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    > odpowiednik za prawie 3tyś obsługuje can czyli i corse d ale czy w
    > przypadku tego wynalazku nie jestem pewien. Najlepiej napisać do
    > sprzedawcy.

    Nie mam warsztatu więc do serwisu 1 auta nie kupię sprzetu za 3 k.

  • 10. Data: 2011-01-26 07:37:03
    Od: Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl>

    dzięki , trochę duży wydatek jak na amatorskie grzebanie :-(

    pozdrawiam