  • 1. Data: 2011-01-25 15:23:39
    Temat: Passat 1997, 1.8T benzyna
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Witam!

    Mam passata, 1997r, 1.8T, benzyna.

    Od paru dni pali mi sie kontrolka, wskazujaca na to, ze cos jest nie tak z
    olejem w silniku.

    Sprawdzilem, poziom oleju jest ok i sie nie zmienia.

    Na moj rozum sa dwie mozliwosci:

    - czujnik sie zepsul
    - pompa olejowa nie daje rady

    1. Czy zepsucie sie czujnika jest prawdopodobne?
    2. Ile kosztuje pompa olejowa.
    3. Czy jej wymiana to wiele godzin pracy?

    Dziekuje

    Polon :-)

  • 2. Data: 2011-01-25 15:46:18
    Temat: Re: Passat 1997, 1.8T benzyna
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2011-01-25 15:23, Polon wrote:

    > Od paru dni pali mi sie kontrolka, wskazujaca na to, ze cos jest nie tak
    > z olejem w silniku.

    Ta czerwona konewka ci sie pali? Od paru dni?

  • 3. Data: 2011-01-25 16:17:48
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    "mleko" <m...@m...ml> wrote in message news:ihmnnq$fen$1@news.onet.pl...

    > Ta czerwona konewka ci sie pali? Od paru dni?

    Dokladnie tak.

    Polon

  • 4. Data: 2011-01-25 16:37:18
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-25 16:17, Polon pisze:

    > Dokladnie tak.
    >
    > Polon

    Skoro sprawdziłeś stan oleju i jest OK to pozostaje pojechać do
    mechanika niech wykręci czujnik oleju i w jego miejsce wkręci wskaźnik
    ciśnienia (mają takie chytrówki) jak pokaże dobre ciśnienie pozostaje
    zakupić nowy czujnik i wymienić.
    Na wszelki wypadek używaj auta tylko do dojazdu do mechanika, nigdzie
    więcej.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 5. Data: 2011-01-31 10:19:35
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Okazalo sie, ze to wina niezmieniania filtru oleju przez lata.

    Polon