  • 1. Data: 2006-06-12 17:40:42
    Temat: jakich portow uzywa iexplorer?
    Od: "maciejka" <k...@w...pl>

    witam.
    jakich portow uzywa iexplorer do laczenia sie z netem i gdzie je mozna
    poprzestawiac?
    chcialem sobie ustawic port forwarding na routerze i nie wiem gdzie
    tego szukac.
    pozdrawiam
    maciek

  • 2. Data: 2006-06-12 18:04:50
    Temat: Re: jakich portow uzywa iexplorer?
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

    > jakich portow uzywa iexplorer do laczenia sie z netem i gdzie je mozna
    > poprzestawiac?
    > chcialem sobie ustawic port forwarding na routerze i nie wiem gdzie
    > tego szukac.

    oj sporo nocy przed tobą
    ie może używać wielu portów, by udostępnić zawartość komputera światu
    :>

    nie cierpię nazywania internetu netem, ile ty masz lat!

    btw, nie wiadomo o co ci chodzi, napisz na innej grupie co chcesz
    osiągnąć, co masz, a czego nie
    nikt tu pewnie nie ma czasu, by się domyślać o co ci biega
    to nie jest odpowiednia grupa, czyli NTG!
    pl.internet.pomoc, alt.pl.internet
    sio!
    ;-)

    zyga

  • 3. Data: 2006-06-12 21:18:13
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    > to nie jest odpowiednia grupa, czyli NTG!
    > pl.internet.pomoc, alt.pl.internet

    raczej alt.pl.neostrada

    --
    ,,,
    (o o)

  • 4. Data: 2006-06-12 21:40:00
    Od: "B.G" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Suchowski" <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl> napisał w
    wiadomości news:e6klmr$vio$1@amigo.idg.com.pl...

    > raczej alt.pl.neostrada

    alt.pl.neostrada to _calkowicie_NTG_ w tym przypadku.

    81.108.55.82 to nie Neo (ani nawet PL)

    po drugie, nie ma co ludzi szufladkowac pod popularne "kreski"

    --
    B.G GG#51489

  • 5. Data: 2006-06-13 08:14:26
    Od: Paweł 'Róża' Różański <r...@r...onet.pl>

    maciejka wrote:

    > jakich portow uzywa iexplorer do laczenia sie z netem i gdzie je mozna
    > poprzestawiac?

    Lokalnych? Losowych. Zdalnych? Zależy, z czym się łączysz. Zwykle 80, 443,
    8080. Gdzie poprzestawiać? Na serwisach, z którymi się łączysz (o ile nimi
    administrujesz).

    > chcialem sobie ustawic port forwarding na routerze i nie wiem gdzie
    > tego szukac.

    Port forwarding nie jest konieczny do korzystania z IE. W ogóle nie jest
    konieczny do korzystania 'w tę stronę'. http://www.portforward.com/

    ps. Ogólnie google lub pl.internet.pomoc, bo NTG.