  • 1. Data: 2006-06-13 16:48:25
    Temat: Dostawca lacza internetowego
    Od: "Portal" <n...@x...com>

    Witam
    Wlasnie moj operator Tv kablowej zmienil jednego z dostawcow lacza -
    zrezygnwal z uslug GTS na rzecz ATM SA
    Czy ktos moze mi powiedziec ktora z tych firm jest lepsza ? ktora ma lepsze
    lacza, lepsze punkty dostepowo-polaczeniowe z innymi operatorami krajowymi i
    zagranicznymi ?
    Czy mozna powiedziec ze moj operator zrobil dobrze ze zmienil sobie dostawce
    ? czy moze podyktowal sie cena za slabsza jakosc ?

  • 2. Data: 2006-06-13 17:19:26
    Temat: Re: Dostawca lacza internetowego
    Od: Tomasz Paszkowski <t...@o...pl>

    W artykule <e6mq8o$pgu$1@inews.gazeta.pl> Portal napisał(a):

> [...]
    > Czy mozna powiedziec ze moj operator zrobil dobrze ze zmienil sobie dostawce
    > ? czy moze podyktowal sie cena za slabsza jakosc ?

    GTS Energis ma większą sieć i IMHO bardziej odporną na awarie zwłaszcza
    poza Warszawą !

    --
    Asterisk + SS7, instalacja i konfiguracja

  • 3. Data: 2006-06-13 18:37:28
    Od: SoR <d...@d...poczta.fm>

    Tomasz Paszkowski wrote:

    > GTS Energis ma większą sieć i IMHO bardziej odporną na awarie zwłaszcza
    > poza Warszawą !

    Jeśli chodzi o odporność na awarie w sieci GTS Energis, to Częstochowę
    można pominąć :(

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 4. Data: 2006-06-13 18:41:50
    Od: Wojciech Puchar <w...@c...3miasto.net>

    > Wlasnie moj operator Tv kablowej zmienil jednego z dostawcow lacza -
    > zrezygnwal z uslug GTS na rzecz ATM SA
    > Czy ktos moze mi powiedziec ktora z tych firm jest lepsza ? ktora ma lepsze

    gwarantuje Ci że częścią która będzie decydować o jakości będzie właśnie
    kablówka.

  • 5. Data: 2006-06-13 18:46:40
    Od: "Portal" <n...@x...com>

    > gwarantuje Ci że częścią która będzie decydować o jakości będzie właśnie
    > kablówka.

    Tylko jezeli ATM ma slabszej predkosci lacza niz GTS a takze mniejszej
    predkosci punkty wymiany miedzy innymi operatorami to kablowka za duzo nie
    zdziala

  • 6. Data: 2006-06-13 19:18:56
    Od: Admin TVK Tel-Ka <a...@u...tvk.wroc.pl.invalid>

    Portal napisał(a):
> [...]
    > Czy mozna powiedziec ze moj operator zrobil dobrze ze zmienil sobie dostawce
    > ? czy moze podyktowal sie cena za slabsza jakosc ?

    Hm... jeżeli pisałeś ze swojej kablówki to ma ona łącza także od:
    * MNI (byłe PT Szeptel)
    * Biaman (edukacyjny i komercyjny)

    więc zmiana łącza z GTS na ATM nie będzie odczuwalna (do pierwszej awarii)

  • 7. Data: 2006-06-13 19:36:29
    Od: "Pawel" <n...@n...com>

    Użytkownik "Portal" <n...@x...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > dostawce
    > ? czy moze podyktowal sie cena za slabsza jakosc ?

    ATM, bardzo dobra firma i bardzo dobrzy specjaliści, GTS może tylko o takich
    pomarzyc...

    paweł

  • 8. Data: 2006-06-13 21:58:52
    Od: VoMi7 <v...@K...altanet.pl>

    SoR wrote:

    > Jeśli chodzi o odporność na awarie w sieci GTS Energis, to Częstochowę
    > można pominąć :(

    Mam nadzieje, że po ostatnich ekscesach cała północ Polski także będzie
    dobrze działać :P

    Pozdr.

    --
    VoMi7

  • 9. Data: 2006-06-14 08:58:35
    Od: SoR <d...@d...poczta.fm>

    VoMi7 wrote:

    > Mam nadzieje, że po ostatnich ekscesach cała północ Polski także będzie
    > dobrze działać :P

    No to wykrakałem, od 8.25 leży GTS i TKT w Częstochowie :/

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 10. Data: 2006-06-14 09:09:59
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu>

    SoR napisał(a):

    > No to wykrakałem, od 8.25 leży GTS i TKT w Częstochowie :/
    >
    > Pozdrawiam
    > Daniel

    Co się dziwisz, ziemniaczki już na polach kopią ;) to i się światełko
    mogło zaczepić.

    Szymon Wyrembak
    (popraw adres e-mail: imie at nazwisko . eu)