  • 41. Data: 2011-02-01 17:32:44
    Temat: Re: jakie klocki hamulcowe do Horneta 600?
    Od: "pearljb" <p...@g...pl>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ii9310$uef$1@news.onet.pl...

    > No toto ma hamulce, więc moja teoria poszła się...
    > To pewnie styl oraz miejsce jazdy. Sam mam co najmniej 5x
    > mniejsze przebiegi dla klocków, i dlatego się zadziwiłem,
    > ale ja to mało kiedy z zasięgu sygnalizacji świetlnej wyjadę.
    > Cóż okazuje się że da się na klockach zrobić spore przebiegi.
    > Opony i paliwo też pewnie wolniej schodzą.

    Opony typu Z6, Diablo strada zjada mi po 16-18tys (tyl), przod cos kolo
    22-25tys, naped daje rade ok 35tys. Fakt - nie gumuje i nie robie wyscigow od
    swiatel do swiatel, no i zdecydowanie wiecej jezdze poza miastem. Pali srednio
    6l/100km.

  • 42. Data: 2011-02-01 18:02:28
    Od: tango <t...@w...rzeszuf.com>

    T.F. napisał:

    > W Viadrze, przy spokojnej jezdzie, 30kkm bylo wartoscia graniczna
    > (dla klockow, opon, lancucha)

    > tia,
    > jak ruszyl ze Skierniewic
    > to dopiero na Nordkapie hebla uzyl pierwszy raz.
    > bo mu sie kontynent skonczyl :-)

    Coraz wiecej staruszkuf na tym forumie widze ;)
    Dinozaury wylaza :)

    --
    tango

  • 43. Data: 2011-02-01 18:25:02
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "tango" Coraz wiecej staruszkuf na tym forumie widze ;)
    Dinozaury wylaza :)

    No :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 44. Data: 2011-02-02 08:52:25
    Od: Glub <g...@g...com>

    tango <t...@w...rzeszuf.com> wrote:
    > T.F. napisał:

    > Coraz wiecej staruszkuf na tym forumie widze ;)
    > Dinozaury wylaza :)

    To moze trza Wędrowycza zawołać?
    :)

    --
    Glub

  • 45. Data: 2011-02-04 15:48:45
    Od: "R2" <s...@o...eu>

    "Kuczu" <q...@g...com> wrote >
    > A do watkotworcy: nie oszczedzaj, kup oryginaly.

    a słyszał ktoś z Was kiedyś o klockach firmy SBS?
    Jakieś doświadczenia?

    Pzdr
    R2

  • 46. Data: 2011-02-04 17:02:09
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-02-04 16:48, R2 pisze:

    > "Kuczu" <q...@g...com> wrote >
    >>

    > a słyszał ktoś z Was kiedyś o klockach firmy SBS?

    tak

    > Jakieś doświadczenia?

    bardzo dobre klocki

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 47. Data: 2011-02-04 18:55:13
    Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>

    W dniu 2011-02-04 16:48, R2 pisze:
    > a słyszał ktoś z Was kiedyś o klockach firmy SBS?
    > Jakieś doświadczenia?

    Potwierdzam, miałem o nich pisać, ale nie mogłem sobie przypomnieć ich
    nazwy. Znajomy używa w Hornecie 900 i sobie bardzo chwali. Jeździ już na
    drugim komplecie SBSów. Ponoć zachowują się jak OEMy.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !

  • 48. Data: 2011-02-04 19:29:19
    Od: "R2" <s...@o...eu>

    "[]v[]artec" <m...@W...pl> wrote

    > Potwierdzam, miałem o nich pisać, ale nie mogłem sobie przypomnieć ich
    > nazwy. Znajomy używa w Hornecie 900 i sobie bardzo chwali. Jeździ już na
    > drugim komplecie SBSów. Ponoć zachowują się jak OEMy.

    a te z linka to na tył czy przód? bo nie ma opisu

    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item
    =270697277371&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

  • 49. Data: 2011-02-04 19:37:55
    Od: "R2" <s...@o...eu>

    "R2" <s...@o...eu> wrote

    > a te z linka to na tył czy przód? bo nie ma opisu

    cofam pytanie, szukanie nie boli ;)

    Pzdr
    R2