  • 1. Data: 2009-03-12 10:51:39
    Temat: jakie netbooki 12"?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Szukam netbooka z matryca ok. 12".

    Znalazlem Dell mini 12, waga - niecale 1,3 kg.

    Zna ktos inne netbooki o podobnych parametrach (matryca wieksza niz 10
    cali, waga ok. 1,3 kg)?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 2. Data: 2009-03-12 11:41:28
    Temat: Re: jakie netbooki 12"?
    Od: zzzz <c...@c...cc>

    ibm thinkpad z serii x

  • 3. Data: 2009-03-12 12:07:19
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 12 Mar 2009 12:41:28 +0100, zzzz <c...@c...cc> wrote:

    >ibm thinkpad z serii x

    Dell Inspiron 12
    Dell Studio XPS 13 - choć raczej się jako netbook raczej nie pisze bo
    większy i z napędem DVD.

    Zdrówko

  • 4. Data: 2009-03-12 12:23:46
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Maciek "Babcia" Dobosz schrieb:

    > Dell Inspiron 12

    No to jest wlasnie Dell mini 12 ;)

    > Dell Studio XPS 13 - choć raczej się jako netbook raczej nie pisze bo
    > większy i z napędem DVD.

    No i wazy za duzo - 2,2 kg.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 5. Data: 2009-03-12 12:26:42
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    zzzz schrieb:
    > ibm thinkpad z serii x

    Taaa, ale ta cena do netbooka zbytnio nie przystaje ;)

    ThinkPad X200s with integrated graphics

    Elite ThinkPad X200s with integrated graphics
    From: $1,670.00*

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 6. Data: 2009-03-12 12:50:04
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 12 Mar 2009 13:26:42 +0100, Tomasz Chmielewski
    <t...@n...wpkg.org> wrote:

    >Taaa, ale ta cena do netbooka zbytnio nie przystaje ;)
    >

    >ThinkPad X200s with integrated graphics
    >
    >Elite ThinkPad X200s with integrated graphics
    >From: $1,670.00*

    Ale właściwie to sie mieści w tym zakresie. Mam na tapecie X61 w
    trakcie downgrade z Visty do XP i jest to naprawde fajna maszynka.
    Tyle że kosztuje więcej bo nei na Atomie tylko na dwurdzeniowym
    CoreDuo. W poónaniu z "klasycznymi" netbookami ma slot PEx, kalsyczne
    proporcje matrycy, czytnik linii papilarnych, modem czy złacze do
    stacji dokującej. No i metalową obudowę - zdecydowanie zolidniejszą
    niż plastikowe w netbookach. No i szybkośc dziąłania cąłkiem inna. ;-)
    A waży tak na oko ciut więcej niż mó 1000H. Po prostu musi kosztowac
    więcej bo to sprzęt z trochę innej półki niż najtańsze netbooki.

    Zdrówko

  • 7. Data: 2009-03-12 14:47:44
    Od: zzzz <c...@c...cc>

    > Taaa, ale ta cena do netbooka zbytnio nie przystaje ;)

    są też starsze i tańsze; x31, x23 etc

  • 8. Data: 2009-03-14 12:54:35
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 12 marzec (czwartek) gdy o godz. 11:51 *Tomasz Chmielewski* napisał(a):

    > Szukam netbooka z matryca ok. 12".

    Niedługo bedziecie szukać NETbooków z matrycą 16.4 cala....

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,