  • 31. Data: 2023-02-21 09:30:59
    Temat: Re: jebać skupy aut
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.02.2023 o 05:35, Cavallino pisze:

    > Jeśli odczytałeś to inaczej niż:
    > "nie ma sensu gdy sprzedajesz klkuletniego elektryka",
    > to już nie mój problem.

    W poście otwierającym wątek jest zdanie:

    "Stare solidne auta dla kolesi a nowe skoplikowane gówna z turbo i
    zmiennymi fazami rozrządu dla łosi."

    Jak widzisz tam coś o elektryku, to idź do okulisty.

    Nie masz bladego pojęcia, jak zwykle, o czym jest dyskusja.

    > Zapamiętaj na zawsze.

    No właśnie :)

    EOT

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 32. Data: 2023-02-21 10:40:35
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-02-2023 o 09:30, LordBluzg(R)?? pisze:

    > W poście otwierającym wątek jest zdanie:
    >
    > "Stare solidne auta dla kolesi a nowe skoplikowane gówna z turbo i
    > zmiennymi fazami rozrządu dla łosi."

    Widziałeś gdzieś je w moim cytacie?
    Nie?
    Czyli już wiadomo że do niego NIGDY się nie odnosiłem.

    Czy może nie rozumiesz po co dodaje się cytaty?

  • 33. Data: 2023-02-21 20:31:16
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.02.2023 o 10:40, Cavallino pisze:

    Było EOT ale jeszcze jeden dowód:

    > Czy może nie rozumiesz po co dodaje się cytaty?

    Cyt: (twój cytat):

    W dniu 20-02-2023 o 11:51, LordBluzg(R)?? pisze:

    > No właśnie.

    CBDU.

    Jeszcze jakieś manipulacje?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 34. Data: 2023-02-22 06:25:27
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-02-2023 o 20:31, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Cyt: (twój cytat):

    > CBDU.

    Myślisz że jak zmanipulujesz, to cokolwiek na tym zyskasz?
    W necie nic nie ginie - więc widać jak łżesz:

    Prawdziwy cytat był taki (cyt):

    ">> Ok, nie rozmawiamy teraz o 2 latkach ale takie 6-7 lat.

    No właśnie.
    Przy sprzedaży odpadów można wiele, wtedy taki skup ma sens.
    Tyle że to jest poza dyskusją.

    Pisałem o prawie nowych autach."

    Czyli znaczenie było dokładnie odwrotne, do tego, co kłamliwie sugerowałeś.

    Tyle.
    EOD

  • 35. Data: 2023-02-22 20:32:44
    Temat: Re: jebać skupy aut [OT]
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.02.2023 o 06:25, Cavallino pisze:

> [...]
    >
    > No właśnie.
    > Przy sprzedaży odpadów można wiele, wtedy taki skup ma sens.

    Łżesz jak chuj. Wzmiankę, że piszesz o nowym aucie dałeś dopiero cytując
    moją wypowiedź a nie PRZED wypowiedzią. To co teraz podałeś to
    generalnie MÓJ CYTAT, bo reszta jest odpowiedzią na to co napisaełem a
    nie Twoim cytatem (cytat to dane historyczne) więc pięknie się
    wyłożyłeś, co robisz właśnie w takich dyskusjach. Generalnie mogłeś to
    napisać dopiero w przyszłym miesiącu i sugerować, ze powinienem się
    domyślić :D
    ...czyli jednak wpadłeś we włsane sidła. Następnym razem, zaznacz OD
    POCZATKU (tak jak ja to robię) do czego się odnoszę a nie dopiero po fakcie.

    Przypominam również, że autor wątku nie pisał o "prawie nowych
    samochodach i na pewno nie o elektrycznych" więc generalnie i tak
    bredziłeś nie na temat :)

    EOT, spoko, już nie odpiszę w tym wątku.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 36. Data: 2023-02-23 05:27:01
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-02-2023 o 20:32, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Łżesz

    W sensie że ten cytat tak nie brzmiał?
    Każdy może sobie sam sprawdzić.

    I będzie wiedział kto łże.

    > Wzmiankę, że piszesz o nowym aucie

    Nie kłam.
    Było: "prawie nowym"
    To Zoe miało 3-4 lata, więc nie było nowe.

    >To co teraz podałeś to
    > generalnie MÓJ CYTAT

    Przestaniesz bredzić od rzeczy czy trzeba Ci pomóc?

    To co ja wtedy napisałem, jest Twoim cytatem?
    ROTFL !!!!

    > Przypominam również, że autor wątku nie pisał o "prawie nowych
    > samochodach

    Ale ja sie odnosiłem TYLKO do tego co zacytowałem.
    Po to są cytaty, jakbyś nadal tego nie rozumiał.