  • 1. Data: 2009-05-28 14:27:59
    Temat: jeszcze nie było? Niektórzy to sobie latają
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Znalezione z podesłanego linka na interii:
    http://www.youtube.com/watch?v=L3ZM0DNOTOI
    tu w 44s jest ciekawie.
    http://www.youtube.com/watch?v=gTKEMqUm5y0

    No i wstrząsający artykuł:
    <http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/motocy
    klowi-bandyci-na,1313652>

    Coś czuję że po nagłośnieniu będzie bardziej zorganizowana akcja i sobie
    przez jakiś czas tam nie polatają.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 2. Data: 2009-05-28 15:11:06
    Temat: Re: jeszcze nie było? Niektórzy to sobie latają
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-05-28 16:27:59 +0200, kakmar <k...@g...com> said:

    > No i wstrząsający artykuł:
    > <http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/motocy
    klowi-bandyci-na,1313652>

    Fajne komentarze. Widać czytelnicy Interii mocno się starają, aby
    grupowym debilizmem prześcignąć tych z Onetu. Zresztą autor artykułu
    nie odbiega zapewne poziomem umysłowym od czytelników, więc i szkoda
    pary na komentowanie.

    > Coś czuję że po nagłośnieniu będzie bardziej zorganizowana akcja i sobie
    > przez jakiś czas tam nie polatają.

    Jasne, przecież nasi włodarze muszą walczyć z bandytyzmem. No i tu
    będzie łatwiej nagrać materiały promocyjne do telewizji, niż z np.
    akcji tępienia agresywnych dresów na osiedlach.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 3. Data: 2009-05-29 05:48:23
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "kakmar"
    http://www.youtube.com/watch?v=gTKEMqUm5y0

    No ladnie lataja...szkoda ze u nas nie ma takich winkielkow

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 4. Data: 2009-05-29 07:59:52
    Temat: Re: jeszcze nie byĹ&#65533;o? NiektĂłrzy tosobie latajÄ&#65533;
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Bardzo fajne filmiki, jak bylem w zimie z rodzinka i zobaczylem je(winkielki)
    pierwszy raz to postanowilem, ze sie przyjade latem z Warszaki aby sobie
    "polatac", ale wczesniej wizyta w Poznaniu na torze :)

    P.S. a moze cos powstalo kolo Warszawy co by bylo podobne do toru?

    Koczis
    R1

  • 5. Data: 2009-05-29 08:08:50
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    klowi-bandyci-na,1313652>

    > Coś czuję że po nagłośnieniu będzie bardziej zorganizowana akcja i sobie

    Ile czasu mozna krecic sie na jednym winklu? Cholerna nuda...
    Ja jestem chyba jakis inny (pewnie dlatego jezdze enduro) bo widze, ze
    komentarze do tych klipow to same zachwyty a dla mnie to nuda na maxa.
    Tylko w'te i we'wte - jak mowi moja babcia

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 6. Data: 2009-05-29 11:24:32
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
    > Siemka
    >
    > ***Użytkownik "kakmar"
    > http://www.youtube.com/watch?v=gTKEMqUm5y0
    >
    > No ladnie lataja...szkoda ze u nas nie ma takich winkielkow

    Ee,pojedynczy zawsze się gdzieś znajdzie,takie dwa mieliśmy przecież na
    Toruńskiej,natężenie ruchu podobne:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2009-05-29 12:22:58
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Monster"
    Ee,pojedynczy zawsze się gdzieś znajdzie,takie dwa mieliśmy przecież na
    Toruńskiej,natężenie ruchu podobne:-)

    What??? Mieszkam na tych skrzywieniach drogi...nie da sie tam jezdzic,
    buduja, piachu pelno nawet wyjscie w strone srodmiescia nie za ostre - a
    kiedys latalo sie tam ehhh...najfajniejszy byl ten zaciesniajacy w dol nad
    wisle :)
    A i nawroty slabe daleko trza jezdzic.
    Na poniatoszczaku nawierzchnia slabiutka

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 8. Data: 2009-05-29 12:29:25
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
> [...]
    > wisle :)
    > A i nawroty slabe daleko trza jezdzic.
    > Na poniatoszczaku nawierzchnia slabiutka
    Dlatego napisałem w czasie przeszłym...na Poniatowskim jakoś śliski się
    ten asfalt zrobił,na pętli na Wólce jeszcze da się kółka kręcić, tyle że
    kilka dziur przybyło

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 9. Data: 2009-05-29 12:32:05
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
    > What??? Mieszkam na tych skrzywieniach drogi...

    a poka rozkład mieszkania? nie przeszkadza Ci jak po pokoju Ci jeżdżą?

    --
    gildor
    9'99

  • 10. Data: 2009-05-29 12:38:29
    Od: Paweł Burdzy <f...@w...pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
    > A i nawroty slabe daleko trza jezdzic.
    > Na poniatoszczaku nawierzchnia slabiutka

    Nie lubię jeździć ludziom pod oknami, ale jest kilka fajnych miejsc w
    okolicach w-wy, oto dwa z nich:
    http://tnij.org/dhh0 i
    http://tnij.org/dhh2

    --