  • 21. Data: 2009-05-30 22:06:49
    Temat: Re: jeszcze nie było? Niektórzy to sobie latają
    Od: Paweł Burdzy <f...@w...pl>

    Tytus pisze:
    > Znam oba, niestety w pierwszym fajne winkle sa w zabudowie i to takiej
    > paskudnej tuz obok drogi - no i teraz remont koncza na przedluzeniu.
    > Na drugiej sporo piachu bywa ale polatac sie da...
    > to kiedy jedziemy???

    Jak tylko pogoda się ogarnie, bo od paru dni jest zupełnie nie do życia ;(

    --
    Paweł
    mały, czarny fazer '01

  • 22. Data: 2009-05-31 16:49:30
    Od: AlF <s...@g...com>

    kakmar wrote:
    > Znalezione z podesłanego linka na interii:
    > http://www.youtube.com/watch?v=L3ZM0DNOTOI
    > tu w 44s jest ciekawie.
    > http://www.youtube.com/watch?v=gTKEMqUm5y0

    niby fajnie, ale prawda jest taka ze kazdy srednio utalentowany i
    srednio doswiadczony rider moze przy odrobinie praktyki tak samo na
    praktycznie kazdym sprzecie.

    sztuka to precyzyjne przejscie z jednego kolana na drugie przy jak
    najwieszej predkosci z jak najmniejszym zdestabilizowniem maszyny.

  • 23. Data: 2009-06-01 09:08:44
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "morghul" napisał w wiadomości news:gvovrj$qha$1@news.onet.pl...

    > To zależy skąd się jedzie ;). Chodziło Jareckiemu o to:
    > http://maps.google.pl/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&geoc
    ode=&q=chociwel&sll=52.55569,20.808792&sspn=0.433336
    ,1.235962&ie=UTF8&ll=53.427128,14.802961&spn=0.02654
    3,0.077248&t=h&z=14

    > Zdaje się że raz na ruski rok nawet jakiś samolot tam wyląduje awaryjnie
    > ;).

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Drogowy_odcinek_lotnisk
    owy

    Tu opisane gdzie są tzw. DOLy

    --
    Jasio
    vfr vx etz http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1324541

  • 24. Data: 2009-06-01 09:41:17
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    morghul napisał(a):
    [...]
    > Zdaje się że raz na ruski rok nawet jakiś samolot tam wyląduje awaryjnie
    > ;).
    Oj, awaryjnie juz na pewno nie. No chyba, ze jakas awionetka.

  • 25. Data: 2009-06-01 20:12:04
    Od: pan_luki <p...@o...pl>

    > Fajne komentarze. Widać czytelnicy Interii mocno się starają, aby
    > grupowym debilizmem prześcignąć tych z Onetu. Zresztą autor artykułu
    > nie odbiega zapewne poziomem umysłowym od czytelników, więc i szkoda
    > pary na komentowanie.

    "JA TO TAKA WLOSZCZYZNE NA MOTORACH DO ROWU
    SPUSZCZAM WCZORAJ JECHALEM Do SWINOUJSCIA TO
    WLOSZCZYZNE ZEPCHNOLEM DO ROWUPOD SAME DRZEWO .A
    WRACAJAC TO TYLKO MOTOR LEZAL ROZWALONY KRZYZ MU
    NA DROGE SPRUBUJ NADMORZE JECHAC TO SZYBKO
    ZWOLNISZ"

    Taki idiota stwarza zdecydowanie mniejsze zagrozenie na drodze niz
    motocyklista pycacy na winklu.. :/