  • 1. Data: 2009-05-28 11:32:42
    Temat: Ktos tam ostatnio pytal czy zezwalac na jazde probna :-)
    Od: "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl>

    http://www.allegro.pl/item644835714_yamaha_r1_cbr_zx
    _gsx_r_2007.html

    Pozdrawiam :

    MAKARENA UĆ
    CZERWONE R1

    Kobiety, żeby się nie znudzić mężczyznom, zmieniają ubrania.
    Mężczyźni, żeby się nie znudzić kobietom, zmieniają kobiety.

  • 2. Data: 2009-05-28 11:49:31
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    -=MAKARENA=- pisze:
    > http://www.allegro.pl/item644835714_yamaha_r1_cbr_zx
    _gsx_r_2007.html

    Zdenerwowal sie chlopak ale wcale mu sie nie dziwie.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 3. Data: 2009-05-28 11:50:43
    Od: "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl>

    > Zdenerwowal sie chlopak ale wcale mu sie nie dziwie.

    Niech to bedzie nauczka dla sprzedajacych .. Ja robie tak : kasa na stol i
    mozesz sie przejechac .

    Pozdrawiam :

    MAKARENA UĆ
    CZERWONE R-ONE

  • 4. Data: 2009-05-28 12:45:59
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    -=MAKARENA=- wrote:
    > http://www.allegro.pl/item644835714_yamaha_r1_cbr_zx
    _gsx_r_2007.html

    Zalecalismy tez ostroznosc, jak ktos jest capem na pierwszy rzut oka i
    nie przyjezdza czys, co zostaje i na niego czeka.
    K.14.

  • 5. Data: 2009-05-28 12:58:20
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    kocyk pisze:

    > Zalecalismy tez ostroznosc, jak ktos jest capem na pierwszy rzut oka i
    > nie przyjezdza czys, co zostaje i na niego czeka.

    Pewnie gosc zapytal czy sie moze przejechac. Wlasciciel odpowiedzial
    "masz i jedz". No to pojechal. A ze nie wrocil... Widocznie sie nie
    dogadali ze ma tez wrocic :)

  • 6. Data: 2009-05-28 13:11:51
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie gosc zapytal czy sie moze przejechac. Wlasciciel odpowiedzial "masz
    > i jedz". No to pojechal. A ze nie wrocil... Widocznie sie nie dogadali ze
    > ma tez wrocic :)
    To mi przypomnialo :
    Jasio mial super rower, przerzutki z przodu z tylu, hamulce tarczowe,
    zawieszenie pneumo. No w ogole super hiper ten rower.
    Jezdzil na nim sam i nikomu nie dawal sie przejechac. Az pewnego dnia
    przyszedl do niego Krzys.
    "Daj mi Jasio sie przejechac, dzis mam urodziny". Dulczal i dulczal, trul
    glowe i dupe Jasiowi az ten wreszcie dal sie przejechac koledze.
    Wsiada Krzys na to cacko i wziiiuuuuu. Polecial tak szybko az sie kurzylo.
    Chwilka uplynela i Jasio zaczyna sie niecierpliwic. Przejazdzka miala byc
    krotka a Krzys nie wraca i nie wraca. Godzina uplynela, druga, trzecia i
    nic, nie ma Krzysia i roweru. Wreszcie zniecierpliwiony Jasio pyta kierowce
    nadjezdzajacego z przeciwka czy nie widzial takiego fajnego roweru i
    chlopaka na nim.
    A mily pan mowi : Nowego to nie widzialem ale tam niedaleko w rowie siedzi
    jakis smark i sznurkiem wiaze jakiegos krzywego gruchota.

    Moze chlopaka ponioslo i tez teraz ta r1 sznurkiem wiaze.
    :)

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 7. Data: 2009-05-28 13:48:25
    Od: i...@g...com

    Z drugiej reki, bo sprzedal mi ta historie kolega dzis rano :

    "na oględzinach odpalili silnik żeby posłuchać jak chodzi i w wolnej
    chwili wskoczyli na rumaka i skorzystali z jego 200KM mocy.. no i tyle
    ich widzieli"

    --
    Jadu
    ER5 Blau

  • 8. Data: 2009-05-28 13:57:05
    Od: "zonda" <n...@s...pl>

    aukcje juz zdjeli - kopia jest tu:
    http://archi.inosak.org/imgdb/item644835714_1.html

    z.

  • 9. Data: 2009-05-28 18:06:57
    Od: Arni <a...@N...spam>

    i...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > "na oględzinach odpalili silnik żeby posłuchać jak chodzi i w wolnej
    > chwili wskoczyli na rumaka i skorzystali z jego 200KM mocy.. no i tyle

    czyli do odpalenia silnika nie sciagamy xeny, ewentualnie wiązemy
    łancuchem do latarni. Łancuch najlepiej przyczepic gosciowi do jaj.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 10. Data: 2009-05-28 19:22:32
    Od: "DarkDaro" <d...@g...pl>

    A w komisach dają jeździć czy nie? Tak pytam z ciekawości bo kraść nie chcę
    :-)

    --

    DarkDaro
    ZX-6R `02 w kolorze blue