  • 1. Data: 2009-05-28 13:09:32
    Temat: olej YAMALUBE 4, SAE10W30 or SAE20W40
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    to jest w serwisówce do yamaha r6 2006 rok
    moja ma przejechane 13 tys km. Jezdze dosyc agresywnie tj. cisne wysokie
    obroty czasem ;), jaki olej zalecacie jakiej marki i który 10W30 lac czy
    10W40 a moze 20W40? yamalube, castrol czy mobil?

  • 2. Data: 2009-05-28 13:32:30
    Temat: Re: olej YAMALUBE 4, SAE10W30 or SAE20W40
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    bbl wrote:
> [...]
    > obroty czasem ;), jaki olej zalecacie jakiej marki i który 10W30 lac czy
    > 10W40 a moze 20W40? yamalube, castrol czy mobil?

    Nalej syntetyczne 10w40 marki dowolnej, a na przyszlosc uzywaj
    cholernego archiwum.
    K.14.

  • 3. Data: 2009-05-28 13:38:10
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Thu, 28 May 2009 15:09:32 +0200, "bbl" <b...@y...com> wrote:

    >Jezdze dosyc agresywnie tj. cisne wysokie
    >obroty czasem ;), jaki olej zalecacie jakiej marki i który 10W30 lac czy
    >10W40 a moze 20W40? yamalube, castrol czy mobil?

    Do wysokoobrotowego i nieoszczędzanego silnika zdecydowanie pełen
    syntetyk. Marka mniej istotna. Bardzo dobry bedzie np. Motul 300V
    10W40.

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 4. Data: 2009-05-28 14:00:35
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Użytkownik "Eskimos" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Do wysokoobrotowego i nieoszczędzanego silnika zdecydowanie pełen
    > syntetyk. Marka mniej istotna. Bardzo dobry bedzie np. Motul 300V
    > 10W40.

    a ten olejek
    http://moto.allegro.pl/item640234515_gpmoto_olej_yam
    alube_10w40_syntetyczny_4l.html
    będzie lepszy od motula?

  • 5. Data: 2009-05-28 14:13:48
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "bbl" wrote...
    > a ten olejek
    > http://moto.allegro.pl/item640234515_gpmoto_olej_yam
    alube_10w40_syntetyczny_4l.html
    > będzie lepszy od motula?

    Super okazja ;) Na butelce 149zł, a na aukcji jedyne 199 + 9zl. Nic tylko
    brac! ;)

    Kazdy jest dobry. Yama nie jest lepszy dlatego, ze ma napisane to Y. Drogi
    za to jest bo placisz za firme.

    pozdro
    --
    James

  • 6. Data: 2009-05-30 12:17:41
    Temat: Re: olej YAMALUBE 4, SAE10W30 or SAE20W40 [OT]
    Od: marider <m...@g...pl>

    kocyk pisze:

    > Nalej syntetyczne 10w40 marki dowolnej, a na przyszlosc uzywaj
    > cholernego archiwum.

    Koledze sie nie chce albo nie "umi", lepiej zapytac na preclach o byle
    bzdure ;) A poza tym pewnie od niedawna ma motocykl i jeszcze sie
    obslugi uczy. True? ;)))

    Pzdr
    --
    marider