    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: kamera, lusterko, ma ktoś?
    Date: Tue, 19 Jan 2021 18:32:12 +0100

    witam
    miałem kamerę cofania. znaczy - wsteczny i widzę w lusterku co jest za
    autem. super sprawa ale ja NIE o tym.

    Widziałem reklamę urządzenia, które zastępuje lusterko monitorem, a z
    tyłu jest kamera. zalety? Podobno nie ma martwych pól, z czym się nie do
    końca zgadzam i nie oślepia. W to drugie jestem skłonny uwierzyć. znaczy
    ze elektronika potrafi tak dobrać kontrast aby coś co jest ciemne
    wzmocnić, rozjaśnić, a same reflektory ściemnić.
    boję się jednak o opóźnienia, bo nawet 1/10 sekundy może mieć znaczenie
    przy podjęciu decyzji czy ten za mną jest daleko czy blisko
    Czy ktoś ma takie urządzenie? jakieś wrażenia?

    pozdrawiam
    ToMasz