  • 1. Data: 2021-01-19 18:32:12
    Temat: kamera, lusterko, ma ktoś?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    miałem kamerę cofania. znaczy - wsteczny i widzę w lusterku co jest za
    autem. super sprawa ale ja NIE o tym.

    Widziałem reklamę urządzenia, które zastępuje lusterko monitorem, a z
    tyłu jest kamera. zalety? Podobno nie ma martwych pól, z czym się nie do
    końca zgadzam i nie oślepia. W to drugie jestem skłonny uwierzyć. znaczy
    ze elektronika potrafi tak dobrać kontrast aby coś co jest ciemne
    wzmocnić, rozjaśnić, a same reflektory ściemnić.
    boję się jednak o opóźnienia, bo nawet 1/10 sekundy może mieć znaczenie
    przy podjęciu decyzji czy ten za mną jest daleko czy blisko
    Czy ktoś ma takie urządzenie? jakieś wrażenia?

    pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2021-01-20 12:17:00
    Temat: Re: kamera, lusterko, ma ktoś?
    Od: K <n...@e...com>

    On 19/01/2021 17:32, ToMasz wrote:
> [...]
    > przy podjęciu decyzji czy ten za mną jest daleko czy blisko
    > Czy ktoś ma takie urządzenie? jakieś wrażenia?

    Juz w Signum z 2006 mialem boczne (tylko kierowcy) i wsteczne
    fotochromatyczne (czy jak to sie tam nazywa fachowo). Nie wiem jakie
    masz auto ale moze w twoim modelu tez takie wystepowaly i latwiej bedzie
    zainstalowac cos takiego zamiast kombinowac z jakimis chinskim wynalazkami?