  • 1. Data: 2009-10-15 08:35:25
    Temat: kask givi x-plus pytanie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    witam

    mam pytanko, "podobywuje mnie sie" ten kask
    http://sklepy.allegro.pl/item709926501_givi_kask_x06
    _xplus_r_xl_mat_nowosc_dlugolek.html i
    jego przystepna cena, czy ktos moze byl/jest uzytkownikiem takiego i moze
    cos na jego temat dobrego albo zlego powiedziec?
    ewentualnie polecic cos w podobnej cenie, ale rowniez i wygladzie, ktorzy
    przynajmniej mi sie kojarzy z "helmofonami" pilotow mysliwcow

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-10-15 08:52:43
    Temat: Re: kask givi x-plus pytanie
    Od: Pisklak <pisklak_nie_dla@spamu_supermedia.pl>

    Kask wyglada fajnie, ma niestety jednak wadę, która go u mnie
    dyskwalifikuje: szyba główna podnosi się tylko razem ze szczęka, która
    zreszta wydaje się niezbyt solidna.

    Pozdr.
    Pisklak

  • 3. Data: 2009-10-15 09:09:53
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Pisklak" <pisklak_nie_dla@spamu_supermedia.pl> napisał w
    wiadomości news:hb6nsq$5jq$1@inews.gazeta.pl...
    > Kask wyglada fajnie, ma niestety jednak wadę, która go u mnie
    > dyskwalifikuje: szyba główna podnosi się tylko razem ze szczęka, która
    > zreszta wydaje się niezbyt solidna.

    Czyli jest to jednak kask otwarty? Ma wzmocnioną ochronę szczęki i to
    wszystko?

    Szkoda, bo też mnie zaciekawił.

    MN

  • 4. Data: 2009-10-15 09:14:18
    Od: Pisklak <pisklak_nie_dla@spamu_supermedia.pl>

    Marcin N pisze:

    > Czyli jest to jednak kask otwarty? Ma wzmocnioną ochronę szczęki i to
    > wszystko?

    Na stronie producenta jest informacja ze posiada homologacje P/J czyli
    zarówno jako kask integralny jak i jet.

    Pozdr.
    Pisklak

  • 5. Data: 2009-10-15 10:09:12
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

> [...]

    > Kask wyglada fajnie, ma niestety jednak wadę, która go u mnie
    > dyskwalifikuje: szyba główna podnosi się tylko razem ze szczęka, która

    no niestety jest to minus :( nie da się ukryć, dlatego jakby ktos mial do
    zaproponowania integrala o podobnej stylistyce, chetnie zobacze

  • 6. Data: 2009-10-15 20:01:02
    Od: goman <t...@i...pl>

    ależ proszę bardzo
    te powinny Ci sie spodobać
    http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/de_DE/?ObjectPat
    h=/Shops/10207048/Categories/motorradhelme-Helmets/B
    andit-Helmets

    pozdro

    --
    goman
    VFR800

  • 7. Data: 2009-10-15 20:21:40
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    szerszen pisze:

    > no niestety jest to minus :( nie da się ukryć, dlatego jakby ktos mial
    > do zaproponowania integrala o podobnej stylistyce, chetnie zobacze

    Airoh Miro Sport, TR1/TR2 lub Streetfighter Bronx

    Albo szczekowy Shark Evoline Absolut

    To tyle na szybko :)

    --
    Kuczu