  • 1. Data: 2009-12-23 09:40:18
    Temat: kierowcy moturów w amerykanckich filmach
    Od: Glub <g...@g...com>

    Jak jest w jUeSAj? Co rusz w filmie widzę kierownika bez kasku... To na
    potrzeby filmu czy nie mają nakazu jazdy?

    --
    Glub

  • 2. Data: 2009-12-23 09:52:36
    Temat: Re: kierowcy moturów w amerykanckich filmach
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 23 Gru, 10:40, Glub <g...@g...com> wrote:
    > Jak jest w jUeSAj? Co rusz w filmie widzę kierownika bez kasku... To na
    > potrzeby filmu czy nie mają nakazu jazdy?
    >
    > --
    > Glub

    zalezy od stanu

    scibor
    Helga VFR800FI

  • 3. Data: 2009-12-23 10:16:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2009-12-23, masti <g...@t...hell> wrote:

    > w niektórych stanach nie ma. Za to jest obowiązek jazdy w okularach, żeby
    > ci mucha do oka nie wpadła :)

    Tak jak ten np.:
    <http://www.youtube.com/watch?v=k9H7CGjCLx4>

    ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2009-12-23 10:37:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 23 Dec 2009 09:40:18 +0000, osobnik zwany Glub
    wystukał:

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2009-12-23 16:53:24
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    masti pisze:
    > Dnia pięknego Wed, 23 Dec 2009 09:40:18 +0000, osobnik zwany Glub
    > wystukał:

    > w niektórych stanach nie ma. Za to jest obowiązek jazdy w okularach, żeby
    > ci mucha do oka nie wpadła :)

    Tak, to jest tez zagrozenie bo oslepniety mozesz walnac w cokolwiek wiec
    policja moze Ci dowalic mandat itd za brak okularow a te lepiej miec ze
    soba niz nie :) Za to jesli jezdzisz w kasku to nikt sie do niczego nie
    przyczepi, Twoj wybor. Slyszalem o kilku wypadkach gdzie kolesie
    trzasneli glowa w kraweznik przy spadaniu z moto i nawet pancerne
    okulary im nie pomogly a kask moglby..

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 6. Data: 2009-12-23 18:45:37
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    > Tak jak ten np.:
    > <http://www.youtube.com/watch?v=k9H7CGjCLx4>

    Ta wlasnie tak jak ten:)
    Kiedys na discovery leciala seria mistrzostw w budowaniu motocykli.
    Byl odcienek jak Indian Larry - jeden z gosci budujacych motocykl, chcial
    sie popisac i zabil sie spadajac z motocykla (robil stójke tzn. stawal na
    siedzisku)
    Oczywiscie bez kasu, tylko w samych gadkach.
    Zabic sie jak by na wlasne zyczenie to troche glupie. Ja sie zawsze ubieram
    w pelna zbroje inaczej czuje sie nagi. Ja nie wiem jak moznaczerpac
    przyjemnosc z jazdy kiedy skora cierpnie od udezen wiatru.
    Ale co tam, amerykanska wolnosc nie koniecznie idzie w parze ze zrowym
    rozsadkiem.

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 7. Data: 2009-12-23 19:09:11
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Karambol pisze:

    > Oczywiscie bez kasu, tylko w samych gadkach.

    To zeby pogadac trzeba od dzisiaj zakladac kask ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 8. Data: 2009-12-23 20:08:34
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > To zeby pogadac trzeba od dzisiaj zakladac kask ?

    Zalezy jakiej kto jest urody;)

  • 9. Data: 2009-12-24 13:06:38
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karambol" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiscie bez kasu, tylko w samych gadkach.

    Bez kasku tylko w samych rozmowach ?
    Slownik Jez. Polskiego twierdzi ze "gadki" - pogaduszki, rozmowy itp.

    > Ja sie zawsze ubieram
    > w pelna zbroje inaczej czuje sie nagi.

    Biedni sa Ci nadzy motocyklisci z Afryki, Wloch, Francji i podobnej
    Ameryki :)
    Prawie jak ci w pelnnych zbrojach stojacy w korkach w upalne lato na
    polskich ulicach - pot kapie az na asfalt :)

    > Ja nie wiem jak moznaczerpac
    > przyjemnosc z jazdy kiedy skora cierpnie od udezen wiatru.

    W korkach miejskich przy plus 28C ?
    Kup czopera to zrozumiesz ze nic Ci nie cierpnie od zadnych uderzen :)
    No chyba ze te moto sa Ci calkiem obce i nie umiesz jezdzic 50-120 w
    trasie :)

    > Ale co tam, amerykanska wolnosc nie koniecznie idzie w parze ze zrowym
    > rozsadkiem.

    A czemu amerykanska, bo to malo ludzi u nas jezdzi w podkoszulkach w
    upalne lato ?

    pozdrawiam, leszek

  • 10. Data: 2009-12-24 13:54:28
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    cpt. Nemo wrote:

    > A czemu amerykanska, bo to malo ludzi u nas jezdzi w podkoszulkach w
    > upalne lato ?

    Ja jezdzilem. I czoperem i enduro. I zajebiscie bylo.
    Na balkanach w lato widzialem raz gosci w miescie opatulonyc w spodnie
    kutrki rekawice i cholera wie co tam jeszcze mieli. A rejestracje mieli
    niemiecka. Wiecej czegos takiego tam nie spotkalem.

    Nie kazdy musi zapieprzac. Podobna sytuacja jest z rowerami. Jest garskta
    ludzi jezdzacych na nich szybko i robiacych rozne dziwne rzeczy. Gorzej
    jesli ich aktywnosc prubuje sie rozciagnac na wszystkich straszac przy tym i
    mowiac ze to dla ich wlasnego dobra. Na rowerze nie mam zamiaru w zadnych
    kaskach jezdzic.

    pozdro
    Tmek