  • 1. Data: 2009-11-12 23:22:07
    Temat: klej tapicerski przroczysty
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Witam

    Czy jest klej typu tapicerskiego czyli klejacy tkaniny, pianki pozostajacy
    elastyczny jak np butapren ale co wazne jest przezroczysty lub bialy?
    Szukam czegos takiego w ilosci litr dwa, zeby mozna bylo nakladac pistoletem
    tylko warunek - klej powinen byc bialy a najlepiej bezbarwny.

    Sa kleje w sprayu, niby idealne, ale przy cenie 50zl za 500ml dosc
    nieoplacalne w moim przypadku. Natomast kleje w puszce albo znajduje jakies
    buteprenopodobne albo nic o kolorze nie ma.

    Ktos cos wie moze?

    pozdro
    Tmek

  • 2. Data: 2009-11-13 00:23:18
    Temat: Re: klej tapicerski przroczysty
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Nie wiem czy jest jeszcze do kupienia. Nazywał się Bunakar.

    Robert

  • 3. Data: 2009-11-13 00:25:51
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Bunacar. Przez "c".

    Robert

  • 4. Data: 2009-11-13 11:24:27
    Od: Qwerty <k...@j...pl>

    Tmek pisze:
> [...]
    > Szukam czegos takiego w ilosci litr dwa, zeby mozna bylo nakladac pistoletem
    > tylko warunek - klej powinen byc bialy a najlepiej bezbarwny.

    Tutaj masz jakieś przeźroczyste "butapreny"
    http://www.bochemia.com.pl/kleje3.html

  • 5. Data: 2009-11-13 12:04:30
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Qwerty wrote:

    > Tutaj masz jakieś przeźroczyste "butapreny"
    > http://www.bochemia.com.pl/kleje3.html

    Dzieki. Zobaczymy.
    Moje doswiadczenia z klejem poliuretanowym sa takie, ze zbytnio sie to nie
    trzyma i lubi sobie odlezc w duzym placie. Ale niektore opisy sa
    zachecajace.

    pozdro

  • 6. Data: 2009-11-13 12:08:19
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Robert Wańkowski wrote:
    > Bunacar. Przez "c".

    Bunacar A
    "Klej polimerowy, używam go do klejenia elementów ze styropianu oraz do
    przyklejania papieru ściernego do klocka (jak się zamoczy go w
    rozpuszczalniku "nitro", to papier odkleja się od klocka i mozna przykleić
    nowy). Jego zaletą jest małe przemieszczanie się elementów w trakcie
    klejenia."

    Polimer, cos jak te z linka ponizej. Skoro go nie robia popatrze w tamtych.

    Dzieki
    Tmek

  • 7. Data: 2009-11-13 19:48:21
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Tmek"
    > Moje doswiadczenia z klejem poliuretanowym sa takie, ze zbytnio sie to nie
    > trzyma i lubi sobie odlezc w duzym placie. Ale niektore opisy sa
    > zachecajace.

    Ja Bunacarem przykleiłem naturalną skórę do boków drzwi w samochodzie.
    Jakieś miękkie tworzywo z wyprofilowanym podłokietnikiem. Skórę ponaciągałem
    tak, że obciągnęła się na tych wyprofilowaniach. Kilka lat użytkowania (aż
    nie sprzedałem auta) i końce skóry nie odklejały się. Choć były narażone na
    ocieranie. Sam się zdziwiłem, że tak dobrze trzyma.

    Robert