  • 1. Data: 2009-10-29 16:16:58
    Temat: ściernica ceramiczna
    Od: "news.dialog.net.pl" <n...@o...pl>

    Kto pomoże mi posiąść informacje o ściernicach n.p. diamentowych na spoiwie
    ceramicznym? Interesuje mmnie jak to-to się diamentuje, jakich rzeczy nie
    można z nia robic itd...
    Mam już coś podobnego.Azotek boru, ceramika średniej twardości,ziarno 125,
    100 koncentacja...Nic nie wiem o "obiąganiu" i nie znam zabronionyc rzeczy
    dla niej [ na przykład diamentowa nie przewiduje szlifowania stali
    wysokowęglowych

    Nikto