  • 21. Data: 2024-03-05 20:47:03
    Temat: Re: klima w abonamencie
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 05.03.2024 o 10:35, _Master_ pisze:

    > Co zrobiłeś aby ta idea faktycznie DZIAŁAŁA w rzeczywistości np. unijnej?
    > Na kogo głosowałeś?

    Tępię wszędzie, gdzie tylko się da, prymitywnych bolszewików, którzy np.
    produkowanie samochodu pod marką producenta (i według projektu tego
    producenta) nazywają monopolem.
    Nie ma nic gorszego niż lewactwo.
    A szczególnie skretyniałe lewactwo, nazywające wolny rynek monopolem.

    --
    -
    Akarm

  • 22. Data: 2024-03-05 21:33:41
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-03-05 o 20:47, Akarm pisze:
    > A szczególnie skretyniałe lewactwo, nazywające wolny rynek monopolem.

    Ale musisz patrzeć SZERZEJ ;-)

    Najpierw LEWACY nazywają socjalistyczną regulowaną gospodarkę
    KAPITALIZMEM a Ty WYPACZENIE tego socjalizmu nazywasz WOLNYM RYNKIEM.

    I komu robisz DOBRZE? ;-)

    Utwierdzasz w przekonaniu motłoch że jest WOLNY a DZIWNE, NIELOGICZNE,
    SPRZECZNE regulacje są dla ich dobra.

  • 23. Data: 2024-03-05 21:40:34
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Głupi z powodu, że darmo dawać wszystkim, czy fizycznie nie montować tym
    > co nie chcą?

    Nie GŁUPI tylko maksymalizujący zyski.

    Raz że składanie wszystkiego tak samo może być w sumie tańsze

    A dwa że można trochę więcej zarobić bo klient płaci NIE RAZ tylko przez
    cały czas użytkowania ;-)

  • 24. Data: 2024-03-06 09:39:50
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 05.03.2024 o 21:33, _Master_ pisze:

> [...]
    >
    > I komu robisz DOBRZE? ;-)
    >
    > Utwierdzasz w przekonaniu motłoch że jest WOLNY a DZIWNE, NIELOGICZNE,

    Oho, lewactwo w natarciu: najpierw bolszewicy nazwali się zjednoczoną
    prawicą, a teraz lewactwo bezczelnie twierdzi, że producent konkretnej
    marki samochodów jest monopolistą. Chcieliby wszystko uwspólnić.
    No to produkuj sobie swoje BMW. Zlikwiduj ten znienawidzony monopol.

    --
    -
    Akarm

  • 25. Data: 2024-03-06 12:25:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 5 Mar 2024 19:58:19 +0100, Robert Wańkowski wrote:
> [...]
    ja/bmw-wprowadzi-abonament-na-wyposazenie-np-podgrze
    wane-fotele/bd4n90y

    > Głupi z powodu, że darmo dawać wszystkim, czy fizycznie nie montować tym
    > co nie chcą?

    Własnie montować, bo mogą chciec.
    Czyli koszta te same, i klient bedzie musial za to zapłacic, przez
    tyle miesięcy, ile zechce używać. Czyli będzie drogo.

    No chyba, ze liczą na to, ze będą zarabiac na wynajmie przez 10-15
    lat, i klient nie zapłaci raz, ale co roku, wiec może mu się opłacać.
    Bo on liczy swój czas posiadania, powiedzmy 3 lata ... ale czy potem
    uda sie drogo auto sprzedać ?

    J.

  • 26. Data: 2024-03-06 12:30:59
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 06.03.2024 o 12:25, J.F pisze:

> [...]
    > Czyli koszta te same, i klient bedzie musial za to zapłacic, przez
    > tyle miesięcy, ile zechce używać. Czyli będzie drogo.

    No a piszesz, że głupi pomysł?

    Robert

  • 27. Data: 2024-03-06 14:47:09
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 05.03.2024 o 21:40, _Master_ pisze:

    > Nie GŁUPI tylko maksymalizujący zyski.
    >
    > Raz że składanie wszystkiego tak samo może być w sumie tańsze
    >
    > A dwa że można trochę więcej zarobić bo klient płaci NIE RAZ tylko przez
    > cały czas użytkowania ;-)

    No i klient też sobie kalkuluje czy ma płacić przez cały czas, czy raz i
    czy w ogóle.

  • 28. Data: 2024-03-06 14:47:43
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 05.03.2024 o 20:24, _Master_ pisze:

    > Twój też SMRODZI

    Pojebało?

  • 29. Data: 2024-03-06 16:51:41
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-03-06 o 14:47, io pisze:

    > Pojebało?

    Wzbija SMOG a Ty pierdzisz jeżdżąc bez drzwi ;-)

  • 30. Data: 2024-03-06 16:53:22
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-03-06 o 09:39, Akarm pisze:
    > No to produkuj sobie swoje BMW. Zlikwiduj ten znienawidzony monopol.

    Tak jak przypuszczałem.

    Za SZEROKO dla Ciebie ;-)