  • 31. Data: 2024-03-06 16:57:46
    Temat: Re: klima w abonamencie
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-03-06 o 14:47, io pisze:

    > No i klient też sobie kalkuluje czy ma płacić przez cały czas, czy raz i
    > czy w ogóle.

    Oczywiście że kalkuluje. Ale to jak z umową kredytu w banku. Generalnie
    podpisujesz DOBROWOLNIE bo możesz negocjować umowę ;-)
    Jesteś słabszą stroną.

    Nie. Nie ja to wymyśliłem. Tak twierdzą mądre lewicowe głowy.

    Ja tylko udowadniam że to NIEKONSEKWENTNE w kontekście niby zwalczania
    monopoli.

    Ja bym NIE ZWALCZAŁ. Biurokracja ZAWSZE walczy NIEEFEKTYWNIE.

  • 32. Data: 2024-03-06 17:59:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 6 Mar 2024 16:57:46 +0100, _Master_ wrote:

> [...]
    > monopoli.
    >
    > Ja bym NIE ZWALCZAŁ. Biurokracja ZAWSZE walczy NIEEFEKTYWNIE.

    Akurat tutaj biurokracja walczy bardzo efektywnie.
    Jest przetarg publiczny, biurokracja sobie ustali, ze gwarancja ma byc
    co najmniej na 40 miesiecy i 132 tys km, a felgi w kolorze rózowego
    złota - i tak ma być, sprzedajesz albo nie.
    g* ich obchodzi, ze dajesz gwarancje na 36 miesięcy, a felgi są
    srebrne.

    Jako prywatny klient, to mozesz sobie tylko pomarzyć o takich
    negocjacjach.

    Inna sprawa, ze cenę sprzedawca może zaoferować dowolnie wysoką.
    Najwyzej nie wygra. A jak wygra, to urząd kupi aluminiowe felgi po
    cenie prawdziwego złota :-)

    J.

  • 33. Data: 2024-03-07 00:02:41
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 06.03.2024 o 16:51, _Master_ pisze:

    > Wzbija SMOG a Ty pierdzisz jeżdżąc bez drzwi ;-)

    Bez drzwi, bez serc ... a Ty bez klepek. :-)

  • 34. Data: 2024-03-07 00:12:22
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 06.03.2024 o 16:57, _Master_ pisze:

    > Oczywiście że kalkuluje. Ale to jak z umową kredytu w banku. Generalnie
    > podpisujesz DOBROWOLNIE bo możesz negocjować umowę ;-)
    > Jesteś słabszą stroną.

    Oczywiście, że nie możesz, tylko do niej przystępujesz, ale tak, jak nie
    każda firma musi oferować pożyczania na minuty, tak ta na minuty nie
    musi oferować sprzedaży. Limitowanie dostępu do zamontowanego
    wyposażenia jest bez sensu z punktu widzenia prowadzącego własny pojazd,
    ale to nie jest jedyny punkt widzenia.

  • 35. Data: 2024-03-07 01:02:08
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    ja/bmw-wprowadzi-abonament-na-wyposazenie-np-podgrze
    wane-fotele/bd4n90y

    > No a piszesz, że głupi pomysł?

    Bardzo głupi.
    Po iluś latach delikatnej jazdy masz amortyzatory do wymiany.
    No i zaskoczenie że one zamiast tysiąc czy dwa kosztują dwadzieścia.
    Bo producent wstawił drogie które można przełączyć na jazdę
    super, hiper, turbo sportową.
    I podobne zaskoczenia możesz mieć z wieloma innymi podzespołami.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2024-03-07 07:26:49
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-03-07 o 00:02, io pisze:
    > a Ty bez klepek.

    Moje nie wypadają przez brak drzwi ;-)

  • 37. Data: 2024-03-07 07:30:16
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-03-07 o 00:12, io pisze:
    > ale to nie jest jedyny punkt widzenia.

    Przecież napisałem że rozumiem ten punkt widzenia.

    Ale on jest sprzeczny z tym co mi opiekuńcze państwo obiecuje i że
    będzie z moich podatków WALCZYĆ z monopolami.

    Normalna zasada dotrzymywania umów. Choć się z umową nie zgadzam to ją
    podpisałem (zostałem ZMUSZONY do podpisania) i domagam się jej WYPEŁNIENIA

  • 38. Data: 2024-03-07 12:18:50
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 07.03.2024 o 07:26, _Master_ pisze:

    > Moje nie wypadają przez brak drzwi ;-)

    Bo ich nie masz :-)

  • 39. Data: 2024-03-07 13:27:16
    Temat: Wygrałeś ;-)