  • 1. Data: 2009-03-14 13:42:30
    Temat: klwitura PS/2
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    czesto zle mi dziala klawiatura: prestie dilc kilk klwiszy (a,z,tab,`)
    albo uszkodzona jest klwitura (oddm do gwarancji) albo uszkodzony kbel
    (nprwie)
    PS/2 to zlacze szeregowe wiec czy mozliwe jest uszkodzenie kabla tak zeby
    nie dzialaly tylko kilk klwiszy? czy na 100% to uszkodzenie klawiatury?
    (dodam ze klawiatura odlaczona po jakims czasie zaczyna dzialac, po czym
    znowu przestaja dzialac te same kilka klawiszy)

  • 2. Data: 2009-03-14 16:29:52
    Temat: Re: klwitura PS/2
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Uzytkownik "gargamel" <s...@d...eu> napisal w wiadomosci
> [...]
    > (dodam ze klawiatura odlaczona po jakims czasie zaczyna dzialac, po czym
    > znowu przestaja dzialac te same kilka klawiszy)

    Klawisze sa tak polaczone, ze najczesciej padaja grupami. Zwykle to
    przezarta
    albo peknieta sciezka w srodku. Ja takie cos naprawialem ale jak masz na
    gwarancji
    to oddawaj. U mnie tez chyba padalo a, z, tab i chyba escape ale
    podejrzewam, ze
    co klawiatura to inne polaczenie.

  • 3. Data: 2009-03-14 17:11:22
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Użytkownik "bagno" napisał:
> [...]
    > gwarancji to oddawaj. U mnie tez chyba padalo a, z, tab i chyba escape ale
    > podejrzewam, ze co klawiatura to inne polaczenie.

    ok, oddam, tylko chciałbym uniknąć sytuacji że powiedzą mi że winą jest
    uszkodzenie kabla (nie rozkręcę bo stracę gwarancję) acha i jak wspomniałem,
    czasem działa, czasem nie działa:O(

  • 4. Data: 2009-03-14 18:51:27
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > (dodam ze klawiatura odlaczona po jakims czasie zaczyna dzialac, po czym
    > znowu przestaja dzialac te same kilka klawiszy)

    czasami wystarczy rozkrecic i uwazajac na sciezki skrecic na nowo
    zazwyczaj sa tam wystajace prowadnice/blokady

    rozkrecilem moja bo prawy alt cos nie trybil a dla polaka...
    microsoft 4000+ , zanim wszystkie klawisze chodzily
    rozkrecalem i skrecalem chyba z 6 razy

  • 5. Data: 2009-03-14 19:08:11
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Klawisze sa tak polaczone, ze najczesciej padaja grupami. Zwykle to
    > przezarta albo peknieta sciezka w srodku.

    Przeżarta ścieżka to na bank rozlane picie bez natychmiastowego odłączenia
    klawiatury do wyschnięcia ;-)

    --
    Azarien